'חינוך ועתיד' - בליקויי למידה

כך מגדילים את סיכויי הילד לממש את הפוטנציאל

צוות שעוטף מהבוקר ועד לשעות הערב באמצעות הפעלת מוסדות חינוך ומועדוניות לילדים עם לקויות למידה, מוגבלות שכלית והפרעות תקשורת (ASD) בהשקעה מרבית ובמסירות רבה (שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עמותת חינוך ועתיד– מפעילה תלמוד תורה וישיבות וכן מועדונים, צהרונים, ומערך הכשרה ותעסוקה למגזר החרדי. "חינוך ועתיד" הוא בית ספר לחינוך מיוחד המשרת תלמידים עם ליקויי למידה, פיגור קל-בינוני וקשיים רגשיים. בית הספר מפעיל מועדונית בשעות אחה"צ במטרה לאפשר לילדים ארוחת צהריים חמה ועזרה בשיעורי בית.

עם צוות שעוטף את התלמיד יום יום עד לשעות הערב באמצעות הפעלת מוסדות חינוך ומועדוניות לילדים עם לקויות למידה, מוגבלות שכלית והפרעות תקשורת (ASD) בהשקעה מרבית ובמסירות רבה.

כנסו לכאן >>

השילוב של הקניית למידה, עם מערך פרא רפואי והדרכות הורים, ועם הקניית כישורים חברתיים אנו מגדילים את סיכויי הילד לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

התלמידים הרבים המתדפקים על דלתות המוסדות מערים רבות ברחבי הארץ מעידים על מקצועיותו ושמו הטוב שיצא למרחקים.

גם לא שוכחים את ההנאה והחוויה חוגים והעשרה, פעילות גיבוש וחברה, ספרייה ועוד

אז למה אנחנו צריכים את העזרה שלכם? לתגבור שעות הפרא רפואי מעבר למימון משרד הממשלה, להוספת חוגים והעשרה, להרחבת ושיפוץ חדרי הטיפול שלנו, וליום חינוך ארוך – מעבר לשעות המתוקצבות ע"י משה"ח.

הישארותו של התלמיד במסגרת חמה ותומכת בשעות אחה"צ תצמצם את הסיכוי שלו לנשירה, להיחשפותו לאירועים שליליים כגון קטטות, תקיפות וכיו"ב, להתרועעות עם גורמי שוליים ועוד.

עכשיו יותר מתמיד תלמידי 'חינוך ועתיד' צריכים כל אחד מכם כנסו לכאן >>

לקראת שנה"ל הקרובה אנו פונים אליכם להיות שותפים איתנו בבניית עתידם של הילדים להם כולנו מחויבים ושגם להם מגיעים חיים של הצלחה ואושר.

כולנו נרתמים למען ילדי החינוך המיוחדכנסו לכאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר