צפו בוידאו

ח"כ מיקי לוי; לצד הליכוד, נגד עיריית בני ברק

ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד' תקף את עיריית בני ברק המסרבת לשדר מידי חודש את ישיבות מועצת העיר וציטט את 'הליכוד': "אם אכן לעסקנים אין מה להסתיר, והכל כשר ותקין, למה הם רוצים לנהל בחשאי את ישיבות המועצה " (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |

סערה במליאת הכנסת: אמש (רביעי) החליטו בסיעת הליכוד להפיל הצעת חוק שהגיש ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) ולקדם הצעה דומה שהגיש יו"ר הקואליציה, ח"כ דודי אמסלם (הליכוד).

מדובר בשתי הצעות החוק מציעות לקבוע כי ישיבות מועצות הערים ישודרו בשידור חי באתר האינטרנט של הרשויות.

בדיון במליאת הכנסת בהצעת החוק תקף ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) את סיעת הליכוד וטען כי "לא ברורה לי ההתנגדות. יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק, יעקב וידר, חבר מרכז הליכוד דורש את אותה הצעה, שישיבות מועצת העיר יהיו משודרות בזמן אמת באינטרנט!".

ח"כ לוי ציטט את דבריו של וידר, שפורסמו ב"כיכר השבת": "אם אכן לעסקנים אין מה להסתיר, והכל כשר ותקין, למה הם רוצים לנהל בחשאי את ישיבות המועצה ומתחבאים מאחורי דלתות נעולות ומאבטחים?".

כזכור, לפני מספר שבועות תושבי העיר בני ברק שהגיעו לישיבת מועצת העיר הקימו במקום מהומה גדולה.

בתגובה, החליט ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין, לסגור את ישיבות המועצה ולא לאפשר לתושבים להשתתף בהן.

סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק תקפה את החלטת ראש העיר והודיעה כי תקדם חוק שיאפשר את כניסת התושבים לישיבות המועצה.

גם ח"כ לוי תקף מעל בימת הכנסת את עיריית בני ברק: "עיריית בני ברק, אגב, אם תהיתם, לא טרחה להגיב בכלל על הידיעה, ולמה לה? היא מעוניינת שהכל ימשיך להתנהל בחשאי ובשקט, אבל ככה אי אפשר להמשיך!".

במקום נכח גם ח"כ יעקב אשר, ראש עיריית בני ברק לשעבר, אך הוא בחר שלא להיגרר לשיח של לוי. יצוין כי לפי הצעת החוק של ח"כ אמסלם מהליכוד, בשונה מהצעת החוק של ח"כ לוי מיש עתיד, תהיה חובה לאפשר לתושבי העיר להיכנס לישיבות המועצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות