מבצע מיוחד

כוחות פשטו על מחסן הגנבים; שניים נעצרו

בתום מעקב ממושך - מתנדבי 'השומרים' וצוותי הבילוש של מרחב דן פשטו על מחסן ששימש עברייני רכוש ותפסו במקום עשרות אופניים חשמליים גנובים. שני חשודים נעצרו (חדשות)

(צילום: דוברות השומרים)

בתקופה האחרונה התקבלו במוקד ארגון 'השומרים' שיחות רבות מאזרחים תושבי העיר, אשר מדווחים כי האופניים החשמליים שברשותם נגנבו.

בארגון 'השומרים' יחד עם יחידת הבילוש של משטרת מרחב דן, החליטו לקחת את העניין צעד אחד קדימה ובמהלך הימים האחרונים ביצעו מעקבים סמויים כנגד מספר חשודים שפעלו באופן פלילי וגנבו אופניים חשמליים וציוד נוסף במספר מקרים שונים ברחבי העיר.

אמש (שני) הגיע המבצע לסיומו כשמתנדבי 'השומרים' וצוותי הבילוש של המשטרה פשטו על מחסן בשכונת שיכון ה' בעיר, כאשר במקום נמצאו למעלה מ-20 זוגות אופניים חשמליים, סוללות יקרות ערך, קסדות, ארגזי אופנוע, חלקי חילוף וחפצים נוספים אשר על פי החשד נגנבו במהלך התקופה האחרונה.

מייד לאחר הפשיטה, נעצרו במקום שני צעירים תושבי העיר, בחשד שניהלו את המחסן וביצעו עבירות רכוש נוספות. השניים, אשר מוכרים למשטרה מאירועים פליליים קודמים, יובאו היום להארכת מעצרם בבית המשפט. בימים הקרובים צפויה המשטרה לעצור חשודים נוספים בפרשה.

בארגון השומרים מסכמים בסיפוק רב את המבצע ורואים בחיוב את המשך שיתוף הפעולה בין מתנדבי הארגון ליחידות המשטרה השונות, דבר שהביא לא פעם למעצר עבריינים שפעלו בעיר והפרו את שלוותם של תושבי בני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות