חברת גלידת שטראוס של יוניליוור מתכננת למכור את הקרמבו, אחד ממוצרי המזון האהובים על הצרכן הישראלי, ללא העטיפה המסורתית שהפכה לאחד מסמליו של הממתק המוכר. הקרמבו משווק, כבר שנים רבות, עטוף בעטיפה אותה מניחים עובדי החברה על המוצר באופן ידני, בשל שבריריות השוקולד שמצפה את הממתק.
החברה מדגישה שלא צפויים פיטורי עובדים בעקבות המהלך, וה"מצפים" ישולבו בקווי ייצור אחרים במפעל הגלידה.
בשלב הראשון, החל מחודש ספטמבר הקרוב, יימכרו כך אריזות שמינייה שמגיעות במארז פלסטיק קשיח הדומה למארז של ביצים. בהמשך, כאשר יימצא להן פתרון שישמור על הקרמבו העדין, יימכרו כך גם מארזי 20 ו-32 יחידות שכרגע נמכרים במארזי קרטון.
החברה טוענת שבכך תחסוך מעל ל-13 טונות של אלומיניום בשנה - 6,000 קמ"ר של עטיפות, "וידאנו שמרקמו, טעמו ואורך חיי המדף של הקרמבו יישארו כשהיו", טוענים ביונילוור.
לאחרונה פורסם ב-ynet, שיוניליוור החליטה לייקר את הקרמבו ב-7.5%. ההתייקרות, בגובה 8 אג' ליחידה, צפויה לקרות בספטמבר, לקראת תחילת עונת הממתק החורפי. יוניליוור "מאשימה" בהתייקרות את העלייה בשכר המינימום ואת התייקרות התשומות, והודיעה שעליית המחיר תקפה לאריזות 20 ו-32 יחידות, בעוד שמחיר מארז שמונה יחידות נותר ללא שינוי, אולי בגלל החיסכון בנייר העטיפה?