מלאכת הקופירייטינג - רעיונאות איננה מן הקלות: יש צורך בהכשרה, בראש יצירתי וחשיבה מחוץ לקופסה ושעות ארוכות של עבודה, אך המוצר החדש של עליבאבא משנה את כללי המשחק.
הקמעונאית הסינית המפורסמת עליבאבא, הציגה קופירייטר מלאכותי שהוא למעשה כלי טכנולוגי המשתמש בבינה מלאכותית ברמה גבוהה, ובטכנולוגיות למידה וניתוח. את הכלי פיתחה עלימאמא, זרוע השיווק הדיגיטלי של החברה.
איך זה עובד? מדהים: בעלי עסקים יכולים פשוט להזין לינק לאתר שבו נמכר המוצר שלהם, ובתוך שניות ה'קופירייטר' יתן להם מספר רעיונות שיווקיים, לפי סגנון: "קידומי, פונקציונלי, כיפי, פואטי או מרגש". לדברי עלימאמא, הקופירייטר מסוגל להנפיק עשרות אלפי שורות של טקסט בתוך שנייה. הטכנולוגיה של החברה עברה בהצלחה את מבחן טיורינג לבינה מלאכותית, כך שאיכות התרגום גבוהה ומדוייקת במיוחד.
בעלי עסקים רבים הסוחרים בעליבאבא בתחומי האופנה והמכירות, כבר מנצלים את הכלי לפרסום מוצריהם. יצויין כי עליבאבא משקיעה רבות בתחום הבינה המלאכותית, והיא כבר הציגה בעבר כלים לעיצוב חכם של מודעות וסרטונים.