משעות הבוקר (רביעי) עסקים רבים הפועלים באמצעות האינטרנט דיווחו, כי הם אינם מצליחים לבצע עסקאות בכרטיסי אשראי וכי אינם מצליחים ליצור תקשורת מול חברת שב"א – המנהלת את תשתית הסליקה בישראל באופן בלעדי.
מבדיקה ראשונית עולה כי התקלה החלה באזור השעה 9:00 בבוקר, כאשר מוקד השירות של שב"א החל לקבל תלונות רבות על בעיות בתקשורת.
על פי דיווחים, התקלה נוצרה בתקשורת שמתווכת בין המידע במסופים לבין חברת שב"א. לאחר שעתיים התקלה טופלה וכי התשתית חזרה לפעול כרגיל.
שב"א (שירותי בנקאות אוטומטיים) מנהלת כיום את תשתיות מערכת התשלומים היחידה בתחום כרטיסי החיוב והמכונות למשיכת מזומן והיא למעשה מונופול הנמצא בשליטת הבנקים הגדולים (למעט מזרחי-טפחות).