בעליה של חברת פייסבוק, מארק צוקרברג, מחזיק מלבד בחברת פייסבוק גם ברשת החברתית 'אינסטגרם', באפליקציית המסרים הפופולרית בעולם 'וואסטאפ', חברת משקפי המציאות המדומה 'אוקולוס' ועוד. כעת על פי הדיווחים חפץ צוקרברג לאחד את כל החברות תחת מותג אחד שיבהיר כי כולן שייכות לו.
על פי הדיווח בבלוג האינטרנט The verge, פייסבוק שנחשבת לאחד המותגים החזקים בעולם, מתכננת לשנות את שמה.
לפי הבלוג, בעלי פייסבוק מארק צוקרברג צפוי לחשוף את השם החדש כבר במהלך כנס שייערך בשבוע הבא ואולי אף קודם לכן אם כי סביר להניח שמיתוג מחדש של מותג חזק כל כך ייקח זמן רב וידרוש מהחברה לא מעט השקעה בכך.
המהלך מגיע כשבועיים לאחר תקלת הענק בשרתי החברה שהשביתה את וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם למשך שעות ארוכות ולצד יוזמות חקיקתיות להגבלת כוחה של פייסבוק והכפפתה לחוקים של אחריות שיפוטית במדינות רבות.