פעם ראשונה באינטרנט? מנסים להתחבר לשירות האינטרנט ולא מצליחים? מתרחשות אצלכם תקלות בדרך לגלישה באינטרנט? מדור מדריכים ב'דיגיטל' מציג סדרת כתבות מיוחדת: כך תתמודדו עם השגיאות השונות.
לאחר שהתייחסנו לשגיאה 691 וכן לשגיאה 650, היום, נתרכז בשגיאה 678, שגם היא פופולרית וסובלים ממנה רבים. היא נובעת בעיקר מהגדרות לא נכונות בחייגן האינטרנט, תקלה פיזית בכבלים, או בכרטיס הרשת, או בעיית סנכרון, בהודעת השגיאה ייכתב: The computer you are dialing into is not answering.
הטיפ המרכזי במידה ונתקלתם בשגיאה 678, הוא לבצע סנכרון מחדש, שאמור לפתור את הבעיה, במידה והסנכרון לא יסייע, פעלו לפי המדריך הבא אותו מממליצה לבצע חברת בזק.
הפעילו מחדש את המחשב ואת המודם. בדקו את תקינות החיבור של המודם אל השקע ואל המחשב, בבזק ממליצים לבדוק גם שכרטיס הרשת ותוכנת הפיירוול (אם אתם מחזיקים) הוגדרו בצורה הנכונה.
לאחר שלבים אלו, הגדירו את החייגן מחדש.
אם זו הפעם הראשונה שלכם באינטרנט, מומלץ להיעזר בנציג טלפוני של החברה המעניקה לכם את תשתית האינטרנט.