![משה אבוטבול](https://images.kikar.co.il/cdn-cgi/image/format=jpeg,fit=contain,width=1200/2013/08/19/4da19b90-f1b7-11ee-9d42-67d800702bc8__h535_w800.jpg)
![משה אבוטבול](https://images.kikar.co.il/cdn-cgi/image/format=jpeg,fit=contain,width=1200/2013/08/19/4da19b90-f1b7-11ee-9d42-67d800702bc8__h535_w800.jpg)
נערכים לבחירות בבית שמש: הבוקר (שני) הודיע ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול - המתמודד בבחירות הקרובות לקדנציה שנייה לתפקיד ראש העיר, כי הוא ממנה את הפרסומאי והאסטרטג נוחעם ברזעסקי למנהל קמפיין הבחירות שלו.
עבודתו של ברזסקי תהיה בעיקר מול המועמד החילוני אלי כהן המתמודד מטעם סיעת 'הבית היהודי' ומאיים לכבוש את ראשות העיר.
בשיחה עם 'כיכר השבת' מאשר נוחעם את הפרטים, ומספר כי כל אנשי הצוות שנשכרו לצורך מסע התעמולה והפרסום הנם תושבי העיר ומכירים את המורכבות שלה והצרכים של תושביה, הוא מציין בנוסף, כי מדובר ב"שועלים", שניצחו כבר בעבר על מספר מערכות בחירות מורכבות.
לדבריו, הוא מאמין כי בסיעתא דשמיא ובעבודה מאומצת ניתן לשחזר את ההצלחה הקודמת ולפעול לבחירתו של אבוטבול לתפקיד.
ברזסקי מדגיש, כי בכוונתו להוביל קמפיין פוזיטיבי שיתמקד בנקודות החיוביות הבולטות של המועמד אותו הוא מריץ, ולא חלילה להיפך.
יצויין, כי את קמפיין הבחירות של המתחרה - אלי כהן, מובילים אנשי משרד ייעוץ התקשורת בהנהלת אמנון שומרון ואיתן זליגר מהמגזר הדתי לאומי.