ב'חדשות 12' מפרסמים הערב (ראשון) את תקציבי הפרסום של המפלגות השונות, קבוצת הפרסום 'יפעת' מציגה את הסכומים אותם הוציאו המפלגות השונות על פרסום והנתונים מפתיעים.
את הסכום הנמוך ביותר הוציאה 'יהדות התורה' עם הוצאה של קצת יותר מ-82 אלף ש"ח. המפלגה שהוציאה הכי הרבה כסף על פרסום היא 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער שהוציאה 3.4 מיליון ש"ח על פרסום בפלטפורמות השונות.
הנתון המפתיע ביותר הוא זה של המפלגה הגדולה בישראל "הליכוד" שבעזרת קמפיין ממוקד בראשותו של הקמפיינר מספר 1 בישראל, בנימין נתניהו, הוציאה כמעט את הסכום הנמוך ביותר 269 אלף ש"ח.
נתניהו שהחל הפעם מוקדם יחסית את "בליץ הראיונות" שהוא מעניק לתקשורת ערב הבחירות, מצליח לשלוט בסדר היום למרות הוצאה נמוכה משמעותית מזו של יתר המפלגות.
יאיר לפיד והקמפיין המפוייס שלו מככבים במקום השני עם 2.8 מיליון ש"ח. גם ש"ס והקמפיין החיובי שלה הייתה "חסכונית" באופן יחסי והוציאה "רק" 450 אלף ש"ח.
ואילו קמפיין השטנה של אביגדור ליברמן כנגד הציבור החרדי עלה למשלם המיסים 845 אלף ש"ח.
לשאלה אחת לא נותר מענה, כמה עלה הקמפיין הקורא לחרדים שלא להשתתף בבחירות, ומי מממן אותו.
להלן המספרים המלאים
תקווה חדשה – 3,408,526 שקלים
יש עתיד – 2,838,723 שקלים
ימינה – 1,686,353 שקלים
כחול לבן – 1,495,190 שקלים
ישראל ביתנו – 845,298 שקלים
העבודה - 809,608 שקלים
תל"ם - 758,764 שקלים
הציונות הדתית – 687,805 שקלים
מרצ – 671,292 שקלים
ש"ס – 450,080 שקלים
הרשימה המשותפת – 420,386 שקלים
הליכוד - 269,034 שקלים
יהדות התורה – 83,439 שקלים