"זה מדהים"

עומר ינקלביץ': "גדולי הרבנים פונים אליי שאסייע"

שרת התפוצות, עומר ינקלביץ', טוענת כי היחס אליה במגזר החרדי השתנה וכי גדולי הרבנים פונים אליה כדי שתסייע להם: "אני גרמתי לתהליכים חשובים בחברה החרדית" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
עומר ינקלביץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שרת התפוצות, עומר ינקלביץ', מתייחסת ליחס אליה במגזר החרדי וטוענת כי גדולי הרבנים פונים אליה בכדי שתסייע להם וזה לאחר שבזמן כניסתה לפוליטיקה התייחסו אליה כאל מוקצה.

בריאיון לצביקה קליין ועטרה גרמן ב'מקור ראשון' סיפרה ינקלביץ': "כשפורסם שאני אהיה 'השרה החרדית הראשונה', קיבלתי תגובות קשות מתוך המגזר. אמרו 'עכשיו הבנות החרדיות יחשבו שזה מותר'. אפשר לומר שהייתי מוקצית לתקופה מסוימת. היום היחס אליי הפוך, וזה מדהים. ראשי ערים חרדים מזמינים אותי לפגישות, וגדולי הרבנים פונים אליי ומבקשים שאסייע, בעיקר בתהליכים הקשורים לנשים חרדיות".

לדבריה: "אני לא רוצה לפרט (מי הרבנים שפונים אליה. י-כ), כי ככל שהדברים האלה מתרחשים יותר בשקט, סיכויי ההצלחה שלהם גדלים. גרמתי לתהליכים פסיכיים בחברה החרדית, והכול התאפשר רק כי זה בא מלמטה ובלי רעש. אבל בהתחלה הייתי צריכה להילחם, וחטפתי מהחברה החרדית וגם מהחברה בחוץ".

על הסערות האחרונה סביב שמה, טוענת ינקלביץ' כי מדובר בניסיון לגרום לפרישתה מהחיים הפוליטיים: "יש ניסיון לגרום לי לצאת מהרשימה או לפגוע במיקום שלי, בגלל המעשים והעמדות שלי. זה הזוי בעיניי, איך מצד אחד מדברים על שילוב נשים בפוליטיקה ושילוב חברות מודרות, אבל בסוף מגיע מסע ההשמצות המטורף הזה.

"אף אחד לא מתייחס עניינית ומקצועית ליכולות, לעשייה ולתרומה שלי. אף אחד לא עוצר לרגע כדי לראות מה עשיתי בעברי, מה אני עושה היום. זה פשוט לא הגון. נאמרו עליי הרבה דברים שלא היו נאמרים על גברים. דברים שמנותקים מהמציאות באופן טוטאלי. דברים שקריים, פוגעניים, מזוויעים ונוראים. אבל אני בחרתי בדרכי, בחרתי לדבר דרך העשייה המקצועית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר