החורף בא: אין שמש? יש ויטמין D

הושקה סדרת ויטמיני D בכשרות מהודרת של הבד"צ העדה החרדית. מחקר מעלה: מרבית האוכלוסיה הבוגרת בישראל, סובלת ממחסור

(יח"צ)

החורף הקרב לא רק מסתיר מאיתנו את השמש אלא גם את הויטמין D החשוב כ"כ לתקינותה של המערכת החיסונית.

בימים אלה משיקה חברת "סופהרב" יצרנית ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה, סדרה חדשה – סדרת ויטמיני D בכשרות מהודרת של הבד"צ העדה החרדית.

המוצר החדשני ופורץ דרך בסדרה הינו ויטמין D 1000 יחב"ל בכמוסות רכות (סופט ג'ל) ובטיפות, המינון היומי המומלץ לפי הנחיות משרד הבריאות האמריקאי עד היום, ניתן היה להשיג ויטמין D אך ורק במינון של 200 ו400 יחב"ל לפי הנחיות משרד הבריאות הישראלי.

ויטמין D הנקרא גם "ויטמין השמש" נוצר בעורנו כתוצאה מחשיפה לקרינת UVB של השמש, על אף שהשמש היא המקור הטוב ביותר לסינתזה של ויטמין D ולמניעה של מחלות הנובעות מחוסר שלו היום אנו עדים לעליה בסיכון למחלת הרככת, עקב עליה גוברת בשימוש בקרמים המכילים מסנני קרינה.

ויטמין D מצוי גם במזון כמו ביצים, שומן חיות ובעיקר בדגים, אך גם תזונה עשירה במזונות אלו ואף במזונות המועשרים בוויטמין D, אינה מספקת לצריכה היומית המומלצת לוויטמין זה.

במחקר שנערך בארץ על-ידי צוות חוקרים מאוניברסיטת תל אביב, ביה"ח שיבא, אוניברסיטת בן גוריון והמוסד למחקר בנוה זוהר – ים המלח ופורסם במגזין רפואי ב-2009 נמצא כי מרבית אוכלוסיית ישראל הבוגרת ועובדת נמצאת במצב של מחסור בויטמין D.

ניתן להשיג ויטמין 400-D בכמוסות רכות (סופט ג'ל) ובטיפות וויטמין 1000-D בכמוסות רכות (סופט ג'ל ובטיפות.

את מוצרי סופהרב ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים

המוצרים בהשגחה המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר