מינוי המ"מ

שר המשפטים החליט: פרקליט המדינה - עמית איסמן

סגן רה"מ ושר המשפטים גדעון סער הודיע לעו"ד עמית איסמן על החלטתו לאמץ את המלצת ועדת האיתור שהתקבלה פה אחד ולמנותו לתפקיד פרקליט המדינה (חדשות, בארץ)

עמית איסמן (צילום: משרד המשפטים)

סגן רה"מ ושר המשפטים גדעון סער הודיע היום (שלישי) לעו"ד עמית איסמן על החלטתו לאמץ את המלצת ועדת האיתור שהתקבלה פה אחד ולמנותו לתפקיד פרקליט המדינה.

שר המשפטים יביא את המינוי לאישור הממשלה. בהודעה מטעמו נמסר כי "תפקיד פרקליט המדינה אינו מאויש במינוי קבע מזה שנה וחצי. מינוי פרקליט המדינה כעת חיוני לפרקליטות המדינה ולתפקודה התקין ולכן החליט השר להביא את המינוי לאישור הממשלה ללא דיחוי".

בין התפקידים אותם מילא עו"ד איסמן במהלך דרכו: פרקליט מחוז חיפה, המשנה לפרקליט המדינה (תפקידים מיוחדים), המשנה לפרקליט המדינה (משפט פלילי) ובחודשים האחרונים מ"מ פרקליט המדינה.

שר המשפטים קיבל את החלטתו לאחר פגישות שקיים עם המועמד, בהן הציג האחרון את תכניותיו ואת תפיסתו לגבי התפקיד, תפיסת עולמו המקצועית, לרבות השינויים שבכוונתו להוביל בעבודת הפרקליטות.

השר התייעץ עם מספר אישים בתחום המשפט, ובהם גם היועץ המשפטי לממשלה, שעמד בראש ועדת האיתור. שר המשפטים עדכן את המועמד בדבר האפשרות שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה יפוצל והשלכותיה האפשריות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר