אחרי 12 שנה

הטלפון האדום לא, סמארטפון כן: נתניהו מחזיק טלפון נייד

ראש הממשלה היוצא מתרגל לחייו כראש האופוזיציה והתחדש בטלפון נייד "מתקדם" אחרי שסירב להחזיק בכזה, כך דווח ב'ישראל היום' • עם זאת, הוא עדיין לא מחובר לוואטסאפ (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתניהו במהלך מסע הבחירות (צילום: דוברות הליכוד)

ראש הממשלה לשעבר מתרגל במהירות לחייו באופוזיציה, ובמרחק מהטלפון האדום: ראש האופוזיציה הטרי, בנימין נתניהו, התחדש במכשיר טלפון נייד מתקדם, אחרי שבכל שנותיו במשרד ראש הממשלה לא החזיק במכשיר כזה, כך דווח ב'ישראל היום'.

כזכור, במשך שנים רבות נתניהו סירב להחזיק טלפון נייד, ואף ראה בכך בזבוז זמן. בשנת 2014, התייחס נתניהו בעקיפין לסוגיית החזקת טלפון נייד מתקדם, ואמר במהלך צילומים שקיים:

"אני לא מבין את העולם החדש, כולם מצלמים. מתי מספיקים לחיות? כולם מצלמים את כולם, רק מצלמים, זה כל מה שעושים. אל תצלמו, תחיו. אני חייתי ולא צילמתי. אני האדם היחיד שאין לו את כל המכשירים אלקטרוניים. אני אדם חופשי, ואתם כולכם עבדים למכשירים שלכם. כולכם עבדים", אמר ליועציו ולצלמים ששהו סביבו.

על פי הדיווח, מעטים האנשים שיודעים את מספרו החדש של ראש האופוזיציה, וגם עכשיו, את מרבית השיחות הוא ממשיך לקבל דרך חיבור מהלשכה שלו. בנוסף, לראש הממשלה לשעבר אין עדיין וואטסאפ, אך ייתכן ובקרוב יתחדש גם ביישומון המסרים המתקדם.

למרות שנתניהו לא מסתובב עם סמארטפון אישי הוא נחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר ברשתות החברתיות בישראל. ברשת הטוויטר יש לו למעלה משני מיליון עוקבים, ובפייסבוק למעלה מ-2.6 מיליון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר