עומדים לקנות רכב חדש? הנה 5 טיפים שיעזרו לכם בתהליך

שוקלים לקנות רכב חדש? הבנה של איזה דגם מתאים לכם יכולה להיות מייגעת. אם פיצחתם את שאלת התקציב שלכם, אתם בדרך הנכונה, אבל ישנם גורמים נוספים שכדאי לקחת בחשבון (MEN)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כשאתם שוקלים לקנות רכב חדש, הבנה של איזה דגם מתאים לכם יכולה להיות תהליך מרתיע. אבל אם פיצחתם את שאלת התקציב שלכם, אתם בדרך הנכונה. זה יכול לעזור להגביל את החיפוש שלכם ומעבר לכך, מוטב שתשקלו כיצד אתם מתכננים להשתמש במכונית. ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​בחירת אחת חדשה. הנה כמה מהם:

בטיחות

בדקו את דירוג הבטיחות של המכונית שאתם חושקים לרכוש, באתר משרד התחבורה. שקט נפשי שמגיע עם הרגשה בטוחה בנסיעה ברכש החדש שלכם שווים הון.

התבוננות בטכנולוגיית החירום, כמו בלימת חירום אוטונומית, הזמינה בכמה מהדגמים החדשים יותר הנמכרים בשוק, יכולה לעזור לכם בהחלטתכם. רכבים מסוימים עשויים להציע זאת כסטנדרט ואילו אחרים עשויים להציע זאת בעלות נוספת.

רגש

יש אנשים שסומכים על המידע שיש ברשותם לגבי מותג מסוים, בעת שהם רוצים להצטייד במכונית חדשה. אחרים לוקחים בחשבון כיצד היא נראית. אין טעם לנהוג באחת שלדעתכם 'מכוערת'. מודעות לגורמים הרגשיים המשפיעים על החלטותיכם יכולה לעזור יותר ממה שנדמה לכם.

פרקטיות

גם אם נפשכם חושקת במכונית ספורט כבר מגיל עשר, זה לא משנה את העובדה שיש לכם סבא וסבתא מזדקנים שזקוקים שתיקחו אותם לפגישות עם רופא.

הידיעה כמה אנשים עומדים להשתמש ברכב שלכם, כנוסעים או כנהגים, יכולה לקבוע איזה אחד תבחרו.

האם המכונית האופציונלית תומכת באורח החיים שלכם? האם יש לה מספיק מקום בתא המטען לאותם טיולי קמפינג ספונטניים שאתם עורכים מפעם לפעם? האם אתם מסיעים חברים באופן קבוע?

חלק מהתכונות שיש לקחת בחשבון לצורך שלכם במרחב כוללות מושבים אחוריים המתקפלים לרצפה שטוחה, כמות המרווח שיש לרגליים והאם מושבי ילדים יכולים להשתלב באלו הקיימים או לא.

עלויות שוטפות

אתם מחליטים ללכת (או לנסוע) על דגם חדש ומיובא מיפן או על מכונית אירופית שרק עכשיו הושקה. הם עונים על כל הצרכים שלכם. נשמע נהדר, לא?

ובכן, בזמן שאתם מתרברבים בפני כל השכונה על הצעצוע החדש שאתם עומדים לקנות, אל תשכחו את החלק שבו כל תיקון קטנטן שתאלצו לערוך בו יהיה כל כך יקר שיגרום לכם למרר בבכי מול המכונאי. למידה על עלויות שירותי הרכב הקשורות לדגם מחו"ל או יוקרה יכולה להיות אכזרית ויש לקחת אותה בחשבון טרם הרכישה.

חשוב גם לקחת בחשבון את העלות של החזר הלוואת רכב, אם אתם משתמשים במימון כדי להשיג מכונית חדשה.

ביטוח רכב

עלות נוספת שיש לזכור היא ביטוח. היא יכולה לגדול משמעותית כשאתם רוכשים רכב חדש. עקבו אחר עלות הביטוח בעת קבלת הצעות מחיר. מחיר הביטוח משתנה בהתאם למקום מגוריכם, כיצד אתם שומרים על רכבכם וכיצד / לשם מה אתם משתמשים בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר