מזל טוב!

חתן חידון התנ"ך הבינלאומי: גלעד אברהמוף מנתניה

כמידי יום עצמאות, התקיים חידון התנ"ך הבינלאומי לנוער. בחידון זכה גלעד אברהמוף מנתניה. באירוע השתתפו כמיטב המסורת גם ראש הממשלה נתניהו ושר החינוך גלנט (חדשות)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הזוכה עם ראש הממשלה (צילום: איציק בלינצקי, משרד החינוך • וידאו: באדיבות כאן 11)

גלעד אברהמוף מישיבת בני עקיבא נתניה הוא הזוכה המאושר בחידון התנ"ך הבינלאומי לנוער שנערך היום (חמישי). בחידון, השתתפו 16 בני ובנות נוער בין הגילאים 14-17 מישראל ומרחבי העולם.

אל המקום השני הגיע דביר ברח"ד, ישראלי גם הוא, מקריית אתא ואל המקום השלישי הגיע, בנימין רום מניו יורק.

השנה חזר הטקס כמעט למתכונתו המקורית, כשבשנה שעברה התקיים הטקס במתכונת וירטואלית, לראשונה מאז נוסד החידון לפני קרוב ל-60 שנים. זאת לאור התפרצות נגיף הקורונה ברחבי העולם.

החידון, שעמד בסימן 'שלום עולמי', הונחה על ידי הד"ר אבשלום קור, ובהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר החינוך, יואב גלנט, יו"ר הכנסת יריב לוין ומנכ"ל משרד החינוך עמית אדרי.

שר החינוך יואב גלנט אמר כי "אין לנו השראה גדולה יותר מהתנ״ך, אין לנו שורשים עמוקים יותר מאלו הנטועים בתנ״ך, ואין לנו תכלית או תוחלת ללא יסודותיו הערכיים של התנ״ך".

יו"ר הכנסת יריב לוין אמר בפתח האירוע, שהתקיים בתיאטרון ירושלים, כי "אני בטוח שאתם מאוד מתרגשים, רואים את זה, זה טבעי. אבל לצד ההתרגשות אתם יכולים להיות גאים בכך שהגעתם למעמד הזה". אמר לוין. "ההשתתפות שלכם בחידון היום כבר מזכה אתכם במקום של כבוד בשרשרת הדורות המפוארת של עמנו - שרשרת הדורות שבמסגרתה הידע והבקיאות בספר הספרים לא רק שעוברים מדור לדור, אלא שבכל דור נוסף עוד נדבך של ידע ושל העמקה בתנ"ך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר