מאות בחורים • צפו

אחרי שנה: ראש ישיבת פורת יוסף יצא מביתו

ראש ישיבת פורת יוסף חרג ממנהגו - ויצא מביתו כדי להשתתף באירוע שכלל מבחן וסיום של מאות בחורי ישיבות, על החומר שנלמד במהלך 'זמן חורף' בישיבות השונות • תיעוד (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
באירוע בסוכת דוד (צילום: אביתר סאן)

זה למעלה משנה שראש ישיבת פורת יוסף הגאון רבי משה צדקה לא יוצא מפתח ביתו בשל הקורונה, אך בשבוע האחרון, הגר"מ יצא מביתו להשתתף במעמד המבחנים והסיומים של למעלה מ-700 בחורים.

הארוע התקיים באולם שע"י ת"ת סוכת דוד בירושלים, והשתתפו בו למעלה מ-700 בחורים, שישבו במשך כשעתיים וכתבו מבחנים על פרקים שונים שנלמדו בישיבה ובסה"כ נבחנו כולם ביחד על כל סדר נשים ונזיקין, וחלק גדול מסדר מועד.

לאחר המבחן, נערך מעמד סיומים של בני ישיבות שלמדו ואף נבחנו על מסכתות שלמות, כאשר במעמד זה השתתף, כאמור הרב צדקה, שנשא דברי חיזוק לקראת זמן קיץ הבעל"ט, ושיבח את הבחורים על השקעתם המרובה, שבימי בין הזמנים, יגעו וחזרו על תלמודם; "עכשיו, שמחה גדולה בשמיים, המלאכים בשמיים שמחים", אמר ראש הישיבה.

יצוין, כי האירוע נערך על פי תוכנית "שונה פרקו" שהגה והוציא לפועל ארגון רוממות בראשותו של הרב יעקב אגסי, כאשר בני הישיבות חוזרים על תלמודם בישיבות בין הזמנים מהחומר הנלמד בזמן חורף בישיבה, ונבחנים על פרקים שלמים ואף על מסכתות שלמות.

לקרת סוף המעמד חולק לבריכים כרטיסים לבריכות - כדי שיטענו כוחות לקראת 'זמן קיץ', ולאחר מכן נערך זיץ ע"י אומן הרגש ר' שלום סלח ותזמורתו, אשר סחף את מאות הבחורים בשירי נשמה, ערגה וכיסופים - עם כיבוד עשיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר