המכרז הסתיים

בהובלת 'קול חי', 'משפחה' ו'אושר עד' התאחדו: זיכיון ל-16 שנים נוספות

אבי רוזן, בצלאל קאהן, אלי פלאי ואברהם משה מרגלית מרשת המרכולים 'אושר עד'; אלו האנשים שישלטו ב'קול חי' בשנים הבאות, עם רוב ברור לקבוצת 'קול חי' הנוכחית (מדיה, ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אולפני רדיו קול חי (באדיבות המצלם)

מועצת הרשות השנייה העניקה היום (חמישי) את הזיכיון החדש, במכרז להמשך שידורי רדיו קול חי ב-16 השנים הבאות, לקבוצה ממוזגת אותה מובילים אנשי קול חי הנוכחיים.

אל 'קול חי', שתחזיק בבעלות על 80% ממניות החברה, הצטרפו קבוצת עיתון משפחה וקבוצת מור, המורכבת מקבוצת משפחה בבעלות המו"ל אלי פלאי, איש הרדיו הוותיק עידו מור ורשת המזון החרדית ״'שר עד', שיחדיו יחזיקו ב-20% ממניות החברה.

כזכור, רדיו קול חי החל את שידוריו בסוף שנת 1996, ולפני 3 שנים החל להפעיל את שידורי תוכן נוספים - קול חי מיוזיק, ערוץ מוזיקה הפועל בכל יום משבע בבוקר ועד חצות הלילה.

בצוות הניהולי של קבוצת קול חי, ניתן למנות את המנכ"ל אבי רוזן, מנהל התוכניות והחדשות בצלאל קאהן וסמנכ"ל השיווק ניר אביב, קבוצת משפחה וקבוצת מור, מורכבת כאמור מאנשי עיתון משפחה, בהם העורך יוסי אליטוב, יחד עם איש התקשורת עידו מור ואושר עד.

לאחר הענקת הזיכיון, נציגי הקבוצה המאוחדת הודו ליו"ר הרשות השניה יוליה שמאלוב ברקוביץ', על פעילותה הנמרצת, עם חברי המועצה והצוות המקצועי של הרשות, בתהליך אישור הזיכיון לשידורי רדיו למגזר החרדי והדתי.

מ'קול חי' נמסר בתגובה לאישור הזיכיון: "אנו מודים לה', ועם השותפים מקבוצת משפחה נמשיך לפתח ולחדש במגוון שידורים ותכנים המותאמים לקהל המאזינים הנאמנים שלנו, יחד עם חידושים נוספים, בכל הכלים העומדים לרשותנו להפקה מקצועית ואיכותית של שידורי תורה, אמונה, אקטואליה, תרבות ושמחה לכל המשפחה".

מקבוצת משפחה וקבוצת מור נמסר: "אנחנו מודים לרשות השניה על הבחירה והאמון שנתנו בנו. ביחד עם השותפים הטובים מקבוצת קול חי, נעשה הכל להביא לידי ביטוי את החוזקות של שתי הקבוצות לטובת המאזינים כמובן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר