בדקנו בשבילכם

סקירת מסך: אלגנטי, נוח, אבל לא למוזיקה

בחנו עבורכם את מסך המחשב מסדרת B ליין של פיליפס. הוא אלגנטי, נוח ובעל אופציות שנועדו להפוך את השימוש לנעים יותר, אבל אל תבנו יותר מידי על הרמקולים שלו (דיגיטל)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: פיליפס)

מסכי המחשב הפכו בשנים האחרונות לכלי העבודה הכי משמעותי שלנו. רבים משתמשים במסכי המחשב לאורך היום כולו ולכן בחירת מסך מחשב היא כבר לא דבר של מה בכך כשהחברות השונות מנסות למכור את המסך האולטימטיבי בעבורכם. הפעם אסקור את מסך המחשב של פיליפס מבית MMD מסדרת ה-B ליין, מדגם 241B8QJEB.

מדובר במסך LCD full HD 24" (23.8 ס"מ) בעל מערכת התאמת גובה נוחה מאד. מדובר במתקן מובנה המצורף למסך המאפשר לכם להגביה אותו בדיוק לזווית שנכונה לכם מבלי לחפש כל מיני פתרונות מוזרים להגבהת המסך לגובה הנכון מבחינה בריאותית.

למסך המדובר יש יתרון נוסף מבחינה בריאותית, מצב ה'לואו בלו' שמפחית את האור הכחול שהמסך מייצר ויכול לגרום לעייפות העיניים לאחר שעות ארוכות של שימוש. בשניה הראשונה המסך ייראה לכם אולי מעט צהוב מהרגיל אך אם תחליטו להותיר אותו כך תתרגלו במהרה. מניסיון. למסך טכנולוגיה בריאותית נוספת ה"פליקר פרי" שאף היא מפחיתה את עייפות העיניים באמצעות הפחתת ההבהובים של המסך.

המסך גם מאפשר מצב קריאה - EasyRead שמטרתו להפוך את הקריאה לנעימה יותר, על ידי חוויית קריאה המדמה לדברי היצרן קריאה מנייר. ניסיתי ואני חייב להודות שקצת התקשתי להבין איזה בדיוק נייר אני אמור להרגיש ומה ההבדל...

המסך של פיליפס מצוייד בטכנולוגיית IPS, שמאפשרת לפרטים בתמונה להיראות בבירור מכל זווית. מאפיין זה מסייע במיוחד במהלך עבודה קבוצתית, כך שכולם יכולים לצפות במסך ולחזות בצבעים מרהיבים ובתמונה החדה, לא משנה מאיזו זווית בחדר.

אחד היתרונות הגדולים של המסך הוא החיבורים שלו, מלבד אפשרויות החיבור המגוונות של המסך, יש לו גם חיבורי USB עם טכנולוגיית USB 3.0 Super Speed להעברה מהירה ללא מאמץ של קבצים, עד פי 10 יותר מ- USB 2.0 סטנדרטי. כמו כן ניתן לבצע טעינה מהירה למכשיר הסלולר שלכם באמצעות חיבורי המסך, דבר נוח מאד במהלך יום העבודה.

למסך מצורפים רמקולים מובנים שאמורים לחסוך לכם את השימוש ברמקולים נוספים, והם אכן עושים את העבודה אם רוב השימוש שלכם נועד להתרעות אפליקציות או שמיעת הודעות וואטסאפ. במידה ואתם חובבי מוזיקה שרוצים לשמוע מוזיקה באיכות טובה, הרמקולים המובנים לא יעשו את העבודה בשבילכם. בפיליפס יודעים שלא מדובר ברמקול שיגרום לכם להתעלף ולכן בתיאור המוצר הרמקול מוגדר ל"שימושים יום יומיים". בכל מקרה תמיד תוכלו להתחבר מחיבור האוזניות המובנה במסך עצמו כדי לקבל סאונד מוזיקה שיש בו גם את צלילי הבס שנעלמים כליל ברמקולים המובנים.

לסיכום, מסך המחשב של פיליפס נוח ונעים לשימוש. במיוחד מנגנון ההגבהה וההנמכה שלו שהופך את יום העבודה לנעים יותר עבור הצוואר שלכם. העיצוב האלגנטי שמרכז את הכבלים מאחורי מנגנון ההגבהה וחיבורי הUSB בצדו הופכים אותו למסך יעיל ונוח במיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר