חווית משתמש חדשנית

התזזית בשוק האפליקציות מגיעה לתחום הנדל"ן

היזם החרדי יקי רייסנר מבעלי רייסדור יזמות , השקיע מיליון דולר בסטארט- אפ ש"משדך" בין מחפשי דירות לבעלי נכסים (נדל"ן, מקודם)

החיבור בין מחפשי דירות לבין בעלי נכסים צריך להיות פשוט, יעיל וידידותי לכל הצדדים (צילום: יח"צ)

הסטארטאפ הישראלי צ'אטליסט (Chatlist) מודיע על השלמת סבב גיוס ראשון בסך מיליון דולר להרחבת פלטפורמת השכרת ומכירת הדירות שלו. הפלטפורמה משלבת בין כלי חיפוש וסינון מקצועיים הקיימים בלוחות המודעות לבין חווית המשתמש האינטואטיבית של אפליקציות היכרויות

חברת הסטארט- אפ הישראלית צ'אטליסט (Chatlist) מודיעה, כי השלימה בחודשים האחרונים, סבב גיוס ראשון בסך מיליון דולר שהשקיע איש העסקים יקי רייסנר – מייסד ובעלים של חברת הנדל"ן "רייסדור יזמות".

במסגרת הגיוס תרחיב החברה את הפלטפורמה שלה לקטגוריות נוספות כגון: מכירת דירות ונדל"ן מסחרי, שילוב ערים נוספות בארץ מק. שמונה ועד באר- שבע הנתמכות באפליקציה, שיתופי פעולה עם נותני שירות וספקים מתחום מעברי הדירה והשקת מערכת CRM ייעודית למתווכים.

צ'אטליסט נוסדה לפני שנה וחצי ע"י היזמת ועורכת הדין לדיני מקרקעין- קרן גולץ. הפלטפורמה הוקמה במטרה לגשר על הפער שבין הפלטפורמות המוצעות כיום לחיפוש ופרסום נכסים כדוגמת לוחות המודעות, אשר להן כלים מקצועיים לסינון וחיפוש מדויק ויעיל של נכסי נדל"ן לבין חווית המשתמש החדשנית והאינטואטיבית בזירות המתפתחות ברשתות החברתיות שתפסו נתח גדול בשוק הנדל"ן.

הפלטפורמה מאפשרת למשתמש לדפדף בין נכסים בקלות, לסמן 'LIKE' ולהתחיל צ'אט ישיר עם בעלי הנכסים, בשילוב מגוון רחב של פיצ'רים בלעדיים כגון: השוואת מחירים בין נכסים דומים, דירוג נכסים ובעלי נכסים, תיעדוף פניות וזימון ליומן, שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע בתחום מעבר הדירה, חתימה על חוזה דיגיטלי, חיפוש גאוגרפי ע"ג מפה, מערכת ייעודית למתווכים ועוד

צ'אטליסט פיתחה מערכת CRM בתשלום המיועדת למתווכים ומסייעת להם להגיע למחפשי הדירות : היא מאפשרת להם לחפש לקוחות לפי אזור, תקציב ומאפיינים נוספים ולגשת אליהם בהסכמה שלהם באמצעות הצ'אט.

"אנחנו מברכים על הגיוס שמאפשר לנו את האצת הצמיחה של החברה. לאחרונה סיימנו סבב גיוס ראשון ופנינו לקראת סבב גיוס נוסף בקרוב. ואף להתרחב לשווקים נוספים ברחבי העולם. כעורכת דין לדיני מקרקעין, יצא לי מקרוב את הצרכים של בעלי נכסים, מתווכים ומחפשי הדירות" אומרת קרן גולץ – מנכל"ית מייסדת צ'אטליסט
רוב המתווכים למשל,לא מפרסמים בלוחות המודעות 60% מהדירות שנמצאות בחזקתם מסיבות שונות כגון: בלעדיות על נכסים על מנת להעלות את קרנם בקרב קהל היעד, הימנעות משיתופי פעולה עם קולגות ועוד, הפלטפורמה של צ'אטליסט מאפשרת להם להציע נכסים ללקוחות מבלי "לפרסם" אותם, מה שמגדיל באופן משמעותי את ההיצע בשוק ובכך מחזיר את הכח לידי הקונים והשוכרים ופותח אותו לתחרות"

יקי רייסנר, המנכ"ל והבעלים של רייסדור יזמות הוסיף:

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם צ'אטליסט. השקעתנו בפלטפורמה נובעת מתוך אמונה שהחיבור בין מחפשי דירות לבין בעלי נכסים צריך להיות פשוט, יעיל וידידותי לכל הצדדים. השילוב בין פיתוח כלים טכנולוגים לבין חווית משתמש נגישה, ישפר משמעותית את התהליך המסורבל של השכרת ומכירת נכסי נדל"ן בישראל"

אודות צ'אטליסט:

פלטפורמה לעסקאות נדל"ן, המקצרת ומיעלת את תהליך חיפוש הדירות ומחברת בין שוכרים או קונים פוטנציאלים לבין בעלי נכסים ומתווכים. את החברה ייסדה קרן גולץ (המשמשת גם כמנכ"ל) - עורכת-דין לדיני מקרקעין ופעילה כבר שנים בשוק הנדל"ן בישראל. לחברה 10 עובדים והיא פועלת ממשרדיה בהרצליה.

אודות רייסדור

רייסדור יזמות הוקמה בשנת 2005 ע"י יזם הנדל"ן יקי רייסנר. החברה מתמחה בהקמת שכונות מגורים, מרכזי מסחר ומשרדים ולה פרויקטים בהיקפים של מאות מליוני שקלים בירושלים, ראש העין, באר שבע, גבעת שמואל, בית שמש, קרית גת וחריש.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר