למה כדאי להזמין מצבה מחברת מצבות גן עדן?

פטירה של אדם, ללא קשר, לגילו היא אבדה גדולה לבני משפחתו ולחבריו. אחת הדרכים להנציח כל אדם היא באמצעות מצבה שתשפוך מעט אור על אישיותו המיוחדת של הנפטר ותעניק לו כבוד במותו (מקודם)

עיצוב של מצבות זו עבודה מדויקת אשר מצריכה ידע ומיומנות (צילום: מצבות גן עדן)

בחירה של חברה לבניית מצבות

אף על פי שמדובר בימים קשים מאד לכל בני המשפחה, אין ברירה אלא לעשות מאמץ ולטפל בנושא הזמנת המצבה, לאור החשיבות הרבה שהיא תהיה מוכנה עד מועד האזכרה, לאחר כ-30 יום מהקבורה.

קיימת חשיבות רבה להזמין את המצבה מחברה מקצועית אשר מבצעת עבודות איכותיות תוך שימוש באבנים שהן בטיב מעולה. כדאי לבקש המלצות על חברה מובילה שעוסקת בבניית מצבות מממרים אשר קברו את יקיריהם וכן להסתכל על המלצות באינטרנט.

עיצוב של מצבות זו עבודה מדויקת אשר מצריכה ידע ומיומנות. אי לכך, אנו ממליצים לבחור בחברת מצבות גן עדן, אשר עוסקת בבניית ועיצוב מצבות מיוחדות מכל הסוגים כבר למעלה מ-20 שנה באיכות גבוהה ובמחירים סבירים והוגנים. החברה מעניקה לבני משפחת הנפטר אחריות לתקופה של כ-20 שנה על מצבות אותן היא בונה בכל בתי העלמין ברחבי הארץ.

קבלני המצבות של החברה מתמחים בסיתות האבנים, בחיתוך הנכון שלהן, הן באופן מחוספס והן באופן ישר על פי ההזמנה, מבצע זאת תוך שימוש בכלי עבודה ייחודיים חדשניים ומקצועיים, הן ידניים והן חשמלים, תוך הקפדה על ההזמנה המדויקת, כמו הבלטה של אבנים מסוימות או התזת חול כדי ליצור מצבה יפה ומכובדת.

כיתוב על גבי המצבה

בני המשפחה מכינים את המלל הרצוי כך שיהיה זיכרון אותנטי של הנפטר. הם מפרטים עבור חברת המצבות את שמו המלא של הנפטר, מועד הפטירה ומשפט המאפיין את האישיות שלו. כמובן שניתן ואף מומלץ להתייעץ עם המומחים של החברה, שכן הם בעלי ניסיון רב בתחום.

אפשר לבצע את הכיתוב על המצבה באמצעות כמה חומרים שמהם בונים את האותיות הנדרשות, אך בשנים האחרונות המגמה היא לבצע זאת באמצעות אותיות עופרת כיוון שהן עומדות בפגעי מזג האוויר, הן בחום הכבד והן בסערות החורפיות ובנוסף לכך הן יפות ומעוצבות.

סוגי המצבות הבולטים בשנים האחרונות.

מתוך ההיצע של המצבות השונות, בוחרת כל משפחה את האופציה המועדפת. להלן מספר אופציות בולטות.

קבורת יחיד רגילה

מצבה אשר מותאמת לנפטר אחד באורך של 170 ס"מ וברוחב של 70 ס"מ. מידות הגובה משתנות בהתאם לקביעה של כל בית עלמין ספציפי. ניתן להשתמש בחומרים כמו שיש, גרניט, זכוכית ואבן לצורך בניית המצבה.

מצבות סנהדרין

מצבות קיר אשר נבנות מאבן או משיש ועליהן יחוברו האותיות הכוללות את פרטי הנפטר ז"ל ומלל נוסף שייקבע. על פי רצונה של המשפחה, המצבה יכולה לכלול גם אביזרים נלווים כמו אגרטל על המשטח ובית עבור הדלקת נר בחלק האחורי של המצבה.

מצבות בקבורת מכפלה

מצבות אשר מותאמות לקבורה של שני בני הזוג. הן מיוצרות מאבן עבה, אבני סלייב, אבן חברון או אבן סלע טבעית. השיטה היא להקים משטח אחד ארוך ועוד שתי פלטות קצרות, בשילוב בין שני אלמנטים או בפיצול לשניים.

לסיכום, בחירת מצבה היא משימה לא קלה בלשון המעטה, אך כזו שחייבים לטפל בה. היעזרו במומחים בתחום ובחרו חברת מצבות מנוסה שתוכל לסייע לכם בתהליך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר