"העושר המקצועי שמוצג לנו כאן מוכיח את המקצועיות הרבה" כך סיכמו בהתפעלות צוות בוחנים מקצועי במפגש שבו הוצגו העבודות של תלמידות קורס אקסטרה ארטדיירקשן בבית הספר למקצועות העיצוב והתקשורת 'סיעור מוחות'.
הארט דירקטור הוא האבא של מסע הפרסום. הוא קובע את הנראות של מסע הפרסום והוא אחראי על תפיסת העולם הגרפית ויצירת השפה התקשורתית. הוא גם אחראי על הפתרון הקריאייטיבי ויז'ואלי . זהו מקצוע שדורש הבנה בתחומים רבים: פסיכולוגיה, צרכנות, תקשורת, אמנות, שיווק ומדיה ובעיקר הוא צריך להבין ב"אנשים".
במהלך הגשות עבודות הגמר לקורס ארטדיירקשן נטלו חלק צוות בוחנים מקצועי ובהם אייל גור מפרסום גל אורן, עמיחי עשאהל מפרסום אפיקים וגב' י. יפרח ממותג בפרסום.
באירוע הגישו 60 תלמידות קורס אקסטרה - קורס הדגל של סיעור מוחות עבודות ברמה קריאיטיבית גבוהה ואסטטית. תיקי העבודות כללו הן עבודות אינפוגרפיות שטוחות עם מסר חד והן עבודות מורכבות של 100 שעות עבודה ויותר. הוצגו כרזות, מיתוג, אינפוגרפיקה ועימוד וטיפוגרפיות מהמתקדמות ולכולם בריפים ואסטרטגיה מדויקת.
הבוחנים הביעו שביעות רצון ופליאה רבה מהרמה הגבוהה והביעו רצון לגייס כמה מהתלמידות לעבודה במשרדם והתחרו ביניהן על הכשרונות שיגייסו. לכמה מהתלמידות ציינו הבוחנים כי עבודתם הינה ברמה גבוהה ביותר והן מתאימות לפתוח סטודיו עצמאי שיביא בשורה לשוק החרדי.
לאחר שבחנו את היצירות, הפליאו אנשי המקצוע את העבודות שניכר היה כי נעשו בידיים אמונות של בוגרות שלמדו ויישמו את הסטנדרטים המקצועיים ביותר בתחום.