סקר TGI על אחוזי החשיפה לתחנות הרדיו השונות - בהן התחנות החרדיות - והעיתונות הכללית מתפרסם היום (רביעי) לתקופה שבין יולי 2017 לדצמבר 2017.
מניתוח התוצאות עולה, כי האזנה לתחנות הרדיו החרדיות ירדה בשיעור זהה, אך רדיו 'קול חי' ממשיך להוביל במקום הראשון עם 4.7 אחוזי האזנה - לעומת 5.2 אחוזים בסקר הקודם, שבדק את החודשים ינואר-יוני 2017.
רדיו 'קול ברמה', נותר במקום השני עם 3.9 אחוזי האזנה לעומת 4.4 אחוזי האזנה בסקר הקודם של ששת החודשים הראשונים ב-2017.
רשת 'מורשת' של 'קול ישראל', נחלשת משמעותית בסקר הנוכחי ויורדת מ-3.3 אחוזי האזנה בסקר הקודם, ל-2.6 אחוזים בסקר הנוכחי.
תחנת הרדיו 'גלי ישראל', הפונה למאזינים מהמגזר הדתי-לאומי, זוכה ל-2.4 אחוזי האזנה, עליה לעומת 2 אחוזים בסקר הקודם.
עיתון 'בשבע' זוכה לחשיפה של 6.2 אחוזים לעומת 6.3 אחוזים בסקר הקודם, ואילו עיתון 'מקור ראשון' זוכה ל-3.8 אחוזי חשיפה ובכך שומר על אחוזי החשיפה כפי שבאו לידי ביטוי בסקר הקודם.
מאגר המידע השיווקי TGI, מבוצע על ידי קנטאר מדיה מחקרי TGI, תחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4.3 מיליון נפש.
התקשורת הכללית
רשת ב' של 'קול ישראל', ירדה ל-20.7 אחוזי האזנה לעומת 22.4 אחוזים בסקר הקודם.
גלי צה"ל, רושמת עלייה ל-24.1 אחוזי האזנה לעומת 22.7 אחוזים בסקר הקודם.
שוק העיתונות הכללית, נסקר גם הוא בסקר הנוכחי, שבדק את אחוזי החשיפה בחודשים יולי עד דצמבר 2017.
עיתון 'ישראל היום' רושם ירידה וזוכה לחשיפה של 34.4אחוזים לעומת 38.7 אחוזים בסקר הקודם.
עיתון 'ידיעות אחרונות' רושם גם הוא ירידה וזוכה לחשיפה של 30.6 אחוזים, לעומת 32.5 אחוזים בסקר הקודם.
עיתון 'הארץ' רושם עלייה וזוכה לחשיפה של 4.9 אחוזים לעומת 3.9 אחוזים בסקר הקודם.
עיתון 'מעריב הבוקר' החינמון רושם עלייה קלה ל-5.6 אחוזי חשיפה לעומת 5.3 אחוזים בסקר הקודם. 'מעריב השבוע' בתשלום עולה ל-3.8 אחוזים לעומת 2.9 אחוזים בסקר הקודם.
בגזרת העיתונים הכלכליים, 'כלכליסט' מוביל עם 11.3 אחוזי חשיפה, לעומת 10.2% בסקר הקודם. העיתון 'דה מרקר', עלה ל-6.4 אחוזי חשיפה לעומת 4.7% בסקר הקודם. 'גלובס' התחזק ל-4.85 אחוזי חשיפה לעומת 4.3 אחוזים בסקר הקודם, ובסוף השבוע עלה ל-3.1% לעומת 2.9 אחוזים.