פרוייקט תיירותי

מקצרים הליכים: בדרך לאישור הרכבל לכותל

המסלול יעבור בעיקר דרך שטחים ציבוריים; האישור ידון בוועדה מיוחדת - כך מתכננת המדינה לקדם את פרויקט הרכבל לכותל במינימום הזמן האפשרי, כ"פרויקט תיירותי" (בארץ)

|
3
|
הרכבל החדש (הדמיה: הרשות לפיתוח ירושלים)

תוכנית הקמת הרכבל לכותל מתקדמת, לפחות בהליכי התכנון, וכחלק מכך החליטה המדינה כי רובו של תוואי הרכבל יעבור בשטח שבבעלות ציבורית, כדי למנוע ערעורים של גורמים פרטיים שיגרמו לסחבת.

הוועדה לתשתיות לאומיות (ות"ל) צפויה להתכנס היום (רביעי) כדי לדון בתכנית הגרנדיוזית, ומנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי יציג אותה שם בפעם הראשונה, כשלפי הפרסום ב'ישראל היום' אישורה הסופי יארך כשנה.

עד כה תוכניות דומות נידונו בוועדת התכנון והבנייה המחוזית, אך שר התיירות יריב לוין ביצע שינוי במקרה זה במסגרתו תידון התכנית דווקא בוועדה לתשתיות לאומיות.

כזכור, פרויקט הרכבל התיירותי בירושלים יצא לדרך כבר ביום ירושלים האחרון, לפני כחצי שנה, כשהממשלה אישרה את הפרויקט והקציבה 15 מיליון שקלים מתקציב משרד התיירות עבור תכנונו, כחלק מחגיגות ה-50 לאיחוד ירושלים.

מסלול הרכבל, שעלותו הסופית מוערכת ב-200 מיליון שקל, ימתח על פני כ-1400 מטרים: ממתחם התחנה שבמושבה הגרמנית, עבור דרך הר הזיתים ועד שער האשפות - בדרך לכותל המערבי כאמור.

הכתבה עניינה אותך?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
תוכן שאסור לפספס

3 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

2
שמתלם לב סבהדמיה הרוב חובשים כאפייה ?
שמתם לב לערבים
למה מהמושבה הגרמנית? למה לא מכיכר ספרא? גם הרכבת הקלה היתה חייבת לעבור אצל הערבים בשער שכם ובשועפט, ואחר כך הם יושבים ודנים איך לחלק את ירושלים כדי שלא יהיה ח"ו ראש עיר ערבי. יערב להם.
מושיקו
1
גם עושים עוד מעט למירון
אנונימי
תוכן שאסור לפספס

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות