מבדיקה של דו"ח איכות השירות הממשלתי לציבור, עולה כי משטרת ישראל זכתה בתואר היחידה המצטיינת לשנת 2016 במתן שירות לאזרח וגברה בכך על 20 גופים ממשלתיים אחרים.
הדו"ח דירג את רמת השירות גם של יחידות סמך במשרדים, דוגמת ביטוח לאומי, רשות המסים ועוד, בהתאם ל -4 קטגוריות: שביעות רצון כללית מהיחידה, שביעות רצון מהשירות הפרונטלי, שביעות רצון מהשירות הטלפוני ושביעות רצון מאתר האינטרנט.
היום (שלישי) הוצג סיכום תוצאות המדידה הזו, אותה ערכה "היחידה לשיפור השירות", והנתונים נחשפו לנציגי היחידות הממשלתיות, בהם נציגי המשטרה בראשות סגן המפכ"ל ניצב זוהר דביר.
כאמור, ממצאי הדו"ח מגלים כי משטרת ישראל דורגה במקום השני בקטגוריית השירות הטלפוני ובמקום השלישי בקטגוריית השירות הפרונטלי המוענקים לאזרחים - ובמקום הראשון במתן שירות לאזרח, בשקלול הכללי.