לא משנה כמה זמן לפני הטיסה תגיעו לבית הנתיבות, תמיד תהיו בלחץ להספיק את הטיסה ולהגיע לשער הנכון שיוביל אתכם לטיסה הנכונה. תכפילו את הלחץ הזה באלפי הנוסעים בשדה התעופה ומפלס הלחץ עולה. בשדה התעופה אינצ'ון בדרום קוריאה הכשירו רובוטים שיעזרו בהורדת הלחץ לנוסעים, מבלי לפגוע בכוח האדם.
את הרובוטים ייצרה חברת LG, האחד יהיה אחראי לנקיון והוא יסתובב בכל אולמות שדה התעופה ויחליף את עובדי הנקיון הרבים, והשני מיועד לעזרה וסיוע לנוסעים. הרובוט המסייע דובר את ארבע השפות הנפוצות בדרום קוריאה (אנגלית, קוריאנית, סינית ויפנית) והוא יידע לתת פרטים מדויקים אודות שעת הטיסה, שער היציאה, מיקום החנויות ועוד.
הנוסעים שיכניסו את כרטיס הטיסה לחריץ בגופו של הרובוט יקבלו את כל המידע אודות הטיסה שלהם, ובמידה ויצוצו להם שאלות נוספות הם יוכלו לשאול אותו לגביהן בשפות אותן הוא מבין.
הרובוטים בשלב זה נמצאים בתקופת ניסיון, במהלכה ייבחנו מנהלי שדה התעופה את ביצועיהם ואת התועלת שהם מביאים. הרובוטים יסתובבו ברחבי נמל התעופה וידריכו גם אנשים שאיבדו את מקומם לעבר המקום אליו הם צריכים להגיע.
שדה התעופה אינצ'ון, הסמוך לסיאול בירת דרום קוריאה, הוא אחד העמוסים בעולם ונחשב גם לאחד הטובים שבהם. בשנה האחרונה עברו בו כ-57 מיליון נוסעים. הכנסת הרובוטים לפעילות בו אמורה לסייע לעובדים להפחית מהלחץ שבו נמצאים המבקרים בשדה התעופה.
רובוט 'התאבד' בוושינגטון:
בשבוע שעבר שם קץ לחייו רובוט אבטחה בוושינגטון בירת ארה"ב, כשקפץ לתוך בריכה בבניין משרדים. בסיאול מקווים כי הלחץ הרב המוטל על הרובוטים לא ישפיע עליהם לעשות מעשה דומה.