האוטובוס מאחר או לא מגיע? עמוס מידי ואתם מרגישים כמו ברכב להובלת בעלי חיים? אפליקציה חדשה תסייע לכם להתלונן ולהעביר את המידע ישירות למי שמנסה להיאבק בתופעה של השירות הבעייתי של התחבורה הציבורית בישראל.
מדובר באפליקציית 'מוקד 15 דקות' אותה ניתן להוריד גם למכשירי האנדרואיד וגם לאייפון בה תמלאו את הפרטים שיועברו למוקד ארגון "15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל" והם מעבירים את התלונות בצורה מרוכזת למשרד התחבורה.
על פי ההסכמים שנחתמו עם חברות התחבורה השונות, במקרה של איחורים וכדומה החברות אמורות להיקנס באלפי שקלים בכל פעם אך בפועל מעטים מתלוננים בשל הפרוצדורה המורכבת. האפליקציה החדשה רוצה להגביר את הקלות בה ניתן להתלונן וכך לפגוע בכיסן של החברות שיאלצו לתת את השירות הבסיסי עליו התחייבו במכרז.
עד עתה הורידו את האפליקציה כבר אלפי משתמשים ובארגון מקווים כי הציבור יפנים את השימוש באמצעי כזה כדי לסייע למתנדבי הארגון לפעול בצורה יעילה למען ציבור נוסעי התחבורה הציבורית.