הנשיא האמריקאי כבר בישראל בביקור שמציף את הדיפלומטיה הישראלית בהתרגשות עזה אך טראמפ לא הגיע לבד, מלבד כאלף אנשי הפמליה שלו שלח הנשיא גם את כלי הרכב שלהם ולימוזינת השרד הייחודית המכונה ה"החיה" בשל משקלה הרב כשש וחצי טון.
זהו כלי הרכב המרכזי בשיירה הארוכה של הנשיא האמריקאי - הלימוזינה המשוריינת שנושאת את טראמפ עצמו כשהשירות החשאי תמיד משתמש בלימוזינה נוספת האחת מסיעה את הנשיא והשנייה משמשת כעתודה במקרה של תקלה, או כהטעיה. לצורך ההטעיה הן גם עושות שימוש בלוחיות רישוי זהות ומחליפות את מיקומן בשיירה במהלך הנסיעה.
כך לדוגמה בביקור אובמה בישראל בשנת 2013 כאשר תודלקה המכונית בסולר במקום בבנזין בין ירושלים לנתב"ג היה צורך לעשות שימוש בלימוזינת הגיבוי.
הלימוזינה עצמה אמנם נראית כמו לימוזינה רגילה של קאדילק, אבל זו למעשה רק המעטפת החיצונית של כלי הרכב המבוסס למעשה על פלטפורמה כבדה של GM.
המכונית שנכנסה לתפקיד פותחה ונבנתה ישירות על ידי זרוע המחקר והפיתוח של ג'נרל מוטורס והמרכב שהושאל מדגם הדה-וויל למעשה יושב על השלדה המשמשת את רכבי השטח הגדולים של הקונצרן דוגמת שברולט סבארבן וקאדילק אסקלייד.
מעבר למיגון נגד ירי ומטענים היא גם ממוגנת נגד מתקפות ביולוגיות וכימיות ומצוידת במכשור ראיית לילה ואינפרא אדום.
רבות מהמערכות הן מסווגות ובאופן טבעי המפרט המלא אינו בדיוק חומר לעיון הציבור, אולם מה שכן ידוע על המכונית הוא שהיא עשתה שימוש במנוע 7.4 ליטרים, צמיגי אל-תקר, לוחות שריון בדלתות בעובי של כ-13 ס"מ ומערכת אספקת חמצן עצמאית. זאת לצד אביזרי נוחות כמו מחליף דיסקים, עיסוי במושבים ועוד.
נהגי הלימוזינות הם בעלי הכשרת נהיגה מיוחדת ומיומנים לא רק בשליטה ברכבים הכבדים במיוחד הללו אלא גם בתמרוני נהיגה התקפית והגנתית למקרה בו עולה הצורך למלט את הנשיא ממקום סכנה.
בצי הבית הלבן מחזיקים באופן קבוע בין 12 ל-16 לימוזינות. המספר נועד לא רק לשמש כעתודה, אלא גם לספק את האפשרות להסיע את הנשיא במקרים בהם מתוכננים ביקורים במספר מקומות אליהם מגיע הנשיא בטיסה ומשם ממשיך בנסיעה. כך ניתן לפזר את כלי הרכב בכל אחד מהיעדים, כאשר הנשיא "מדלג" בניהם.