מריחים בחירות?

בנט הקדים את הפריימריז ב'בית היהודי'

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט החליט להקדים את הפריימריז במפלגה. בנט ככל הנראה חושש שהממשלה תיפול בשל חקירות ראש הממשלה נתניהו והבחירות יוקדמו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מריחים בחירות? יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט החליט להקדים את הפריימריז במפלגה, זאת ככל הנראה בשל חשש שהממשלה תיפול בעקבות חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו והבחירות יוקדמו.

בנט פנה הבוקר (רביעי) למנכ"ל המפלגה, ניר אורבך וביקש להקדים את הבחירות המוקדמות לראשות יו"ר הבית היהודי מתוקף סמכותו לפי חוקת המפלגה.

אורבך זימן את ועדת הבחירות ואת מזכירות המפלגה לישיבה כבר מחר בערב, על מנת לאשר את הבקשה ולקבוע לוחות זמנים לבחירות המוקדמות לכהונת יו"ר המפלגה.

מ'הבית היהודי' נמסר כי "נהלי הבחירות ומועדם יפורסמו על ידי מנכ"ל המפלגה מיד לאחר החלטת ואישור הועדה".

השרה איילת שקד ברכה על המהלך ואמרה: "אני קוראת לציבור להתפקד לבית היהודי ולקחת חלק בפריימריז. יו"ר הבית היהודי והמועמד שלנו לראשות הממשלה אחרי עידן נתניהו הוא נפתלי בנט, הוא האדם הכי מתאים לכך בישראל ואני קוראת לציבור להשפיע, להתפקד ולהצביע".

סגן שר הביטחון אלי בן דהן הגיב ואמר: "גם אנחנו בוחרים את מועמדינו לראשות הממשלה. אני מברך את חברי השר נפתלי בנט ובטוח בבחירתו כיו"ר מפלגת הבית היהודי וכמועמדה לראשות הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות