בראשות הרבנית: הוקם ארגון נשות ויזניץ - "וזכנו"

בחסידות ויז'ניץ הוקם ארגון נשים בראשות הרבנית מויז'ניץ שיעמוד תחת השם "וזכנו". הארגון יגבש את נשות החסידות, יפיק כינוסים ומעמדי התחזקות כמו גם סיוע ועזרה (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: קובי הר צבי)

בחסידות ויז'ניץ החליטו בשבועות האחרונים על הקמת ארגון נשים בראשותה של הרבנית מויז'ניץ שיעמוד תחת השם "וזכנו".

הארגון שיעמוד תחת נשיאותה של הרבנית חנה הגר יגבש את נשות החסידות, יפיק כינוסים ומעמדי התחזקות כמו גם סיוע ועזרה בזמנים מיוחדים.

במכתבו הרשמי של הארגון החדש נכתב כי "עיני הכל רואות ומשתאות – כיצד מתקיימת הנבואה של "ויפוצו מעיינותיך חוצה". ממלכת ויז'ניץ הולכת וגדלה בלא עין הרע, דורות הולכים ומוקמים וגודשים את ספסלי מוסדותינו הקדושים בארץ ובעולם, כן ירבו בעז"ה. ההתיישבות הויז'ניצאית כבר מזמן אינה מתוחמת במחוזות גיאוגרפיים וקריות וריכוזי אנ"ש נמצאים בכל אזורי הארץ".

לדברי המארגנות, "נוכח הגידול המבורך והפריסה הרחבה של קהילות אנ"ש התעורר הצורך הגדול לאחד את המשפחה הגדולה, לאגד את הלבבות סביב המטרה המשותפת, להביא את דבר המלך לכל משפחה, לשתף את נשות בית ויז'ניץ בזכות הגדולה בהיותן עזר כנגד ולהאדיר את תחושת השליחות להיות אם לבית ויז'ניצאי וזאת ע"י הקמת ארגון 'וזכנו' - נשות ויז'ניץ.

"אב אחד לכולנו – דרך אחת משותפת לנו, אליה מכנס אותנו רבנו שליט"א שוב ושוב, בחמלה ורחימאיות. ארגון וזכנו יחזק את הדברים ויעבירם לכלים מעשיים, יסייע לחבר את הממלכה לבית ואת הבית לממלכה, יקרב למודעות את האתגר הגדול אשר בידי כל נוות בית – לצעוד ולהצעיד את ביתה בדרך ויז'ניץ ולאור הדרכותיו של הרבי שליט"א".

בהמשך המכתב נכתב: "נשים במה זכיין? הן מסייעות לבעליהן, והן מובילות את בניהן בדרך העולה בית קל. הן מצעידות את הבנים בנתיבה של ויז'ניץ על כל המשתמע. הן המחדירות בילדים 'א ויז'ניצע קינד" – מהו, בן מלך מה הוא. חמין ושמן שסכה לי אמי!

"יחד יוכלו ציבור הנשים לעזור ולהיעזר, כדי להגיע למטרה. בצוותא, למרות העוצמה והגודל ודווקא בזכותם – יוכלו לכבוש את היעדים הגדולים הניצבים מול פתחנו".

בדבר הארגון נכתב כי הארגון מיוזמתו של איגוד מוסדות ויז'ניץ יאגד, יחבר ויקשר את ציבור הנשים בצוותא בעזרה הדדית ובהתקשרות ביתר שאת לאילנא דחיי ולאבינו שבשמים.

במסגרת הארגון החדש אשר נוסד בברכתו של האדמו"ר והעומד תחת נשיאותה של הרבנית, ייערכו כנסים ופעילויות, יועברו תכנים העלים לכל בית, תרבה אהבה ואחווה ויינתנו הכלים הדרושים לחינוך הדורות בדרך ישראל סבא מתוך שמחה וטוב לבב.

הארגון החדש יהווה גג לכלל ארגוני נשות ויז'ניץ ומנוף לפיתוח והעצמת כלים חברתיים ומסייעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות