גבר מארה"ב טוען כי הוא המלך החוקי של בריטניה

גבר מארה"ב פרסם מודעת ענק בטיימס הבריטי בה הוא טוען לכתר האנגלי בשל יחוסו הישיר, לכאורה, למי שעמד בראש בית המלוכה הוולשי במאה ה-13. את התביעה לזכותו לכס המלוכה אוונס 'דוחה' עד לאחר מותה של המלכה אליזבת השנייה (מעניין)

ארמון בקינגהאם. בית המלוכה הבריטי (צילום: שאטרסטוק)

גבר מארה"ב פרסם מודעת ענק ב"טיימס" האנגלי הטוענת כי הוא למעשה המלך החוקי של אנגליה. במודעה כותב אלן ו. אוונס מקולורדו כי הוא צאצא של שושלת המלוכה הוולשית, שעמדה בראשות נסיכות ווילס שהתקיימה בבריטניה במאה ה-13.

אוונס מוסיף כי הוא "צאצא ישיר של שושלת בכורה רצופה המתועדת באופן רשמי מאז המאה ה -13 בבריטניה ורשומה ב-College of Arms, (משרד ממשלתי באנגליה)."

הוא ממשיך בפירוט מגילת היוחסין שלו, וטוען כי הוא הצאצא של ל'ואלין הגדול, מייסד ממלכת ויילס". הוא מציין כי הוא רואה במודעה הזו הודעה משפטית לכל קרוביו, וכתב כי בתוך 30 יום מפרסומה הוא מתכנן לטעון לזכויותיו ל"מעמד המלוכה ההיסטורי" שלו וכן לקרקעות, הנכסים, ולתארי הכבוד המגיעים לו.

המודעה שפרסם אוונס.

את התביעה לזכותו לכס המלוכה אוונס 'דוחה' עד לאחר מותה של המלכה אליזבת השנייה, "מתוך כבוד והערכה עמוקה לשירות העצום וההקרבה שלה ושל בעלה, הוד מעלתו הנסיך פיליפ למען האומה הבריטית", כפי שהוא מסביר במודעה שלו. בהחלט מתחשב מצידו.

לא ברור אם מדובר ברמאי סדרתי או בתחביב משונה למדי, שכן על פי העיתון הבריטי 'האינדפנדנט', בשנת 2012, ניסה אדם העונה גם הוא על השם אלן ו. אוונס מקולורדו לטעון לבעלות על 400 דונם של קרקע במחוז Twiggs בגאורגיה, בטענה כי אבותיו חיו שם. הוא אמר שהראיות נכחדו בשריפה שפרצה בבית המשפט המחוזי בשנת 1901. אמין מאד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות