מלך סעודיה נסע לחו"ל עם מעלית זהב ומטען השווה ל- 23,000 מזוודות

מלך סעודיה נודע בתחביבו להציג לראווה את עושרו הרב בכל הזדמנות אפשרית. אולם ה'מטען האישי' במשקל 460 טון שהוא לקח איתו לביקורו הנוכחי במלזיה, ושכלל 2 לימוזינות מרצדס ומעלית מזהב בה ירד המלך הקשיש מהמטוס, הביא את המנהג שלו לשיאים חדשים שטרם נראו כמותם (מעניין)

סלמאן מלך סעודיה. ארכיון (צילום: Erin A. Kirk-Cuomo / Secretary of Defense - flickr)

לראשונה מזה 47 שנה, הגיע סלמאן מלך סעודיה לביקור רשמי באינדונזיה, המדינה המוסלמית המאוכלסת בעולם. אולם לא הביקור עצמו, אלא המטען הענקי שנלווה אליו היה זה שמשך את תשומת הלב התקשורתית.

המלך הסעודי נודע בתחביבו הראוותני להציג לראווה את עושרו הרב בכל הזדמנות אפשרית, אולם הציוד במשקל 460 טון והמשלחת המכובדת שכללה 1,500 איש שליוו אותו בביקור הנוכחי הביאו את המנהג שלו לשיאים חדשים שטרם נראו כמותם.

יחד עם המטוס בו הגיע המלך עצמו ומקורביו לאינדונזיה, הגיעו עוד כמה מטוסים שהביאו עימם מסעודיה את 'הציוד האישי' של המלך שכלל 2 לימוזינות מרצדס ומעלית מזהב בה ירד המלך הקשיש מהמטוס.

בחישוב גס ומשעשע שערך ה-BBC, נמצא כי אם היה המלך בן ה-81 נוסע בטיסה רגילה הוא היה צריך להשתמש ב- 23,000 מזוודות במשקל 20 קילוגרמים כדי לאחסן את הציוד הדל שלו.

את המלך הסעודי קיבל ג'וקו ווידודו, נשיא אינדונזיה בנמל התעופה בג'קרטה, משם הוא הועבר בשיירת ביטחון לארמון הנשיאות בבוגור.

גורמים בממשלת אינדונזיה דווחו כי על מנת לשכן את כל חברי המשלחת הכבודה, הזמינה הממשלה 4 מלונות פאר על כל חדריהם. במהלך הביקור עתידים להיחתם 10 הסכמים בין סעודיה לאינדונזיה שיעסקו במגוון תחומים חשובים כמו דת, חינוך ומדע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות