אוהבים את העבר ויש לכם מספיק כסף כדי לבזבז עליו? לנד רובר מחזירה לחיים את הריינג' רובר קלאסיק המקורי משנות ה-70 כמובן עם מנוע חדש ועם תג מחיר שיתאים לעשירים בלבד.
מחלקת כלי הרכב ההיסטוריים בחטיבת SVO (ר"ת Special Vehicle Operations) של קונצרן לנד רובר ויגואר, תשחזר על פי הדיווח ב-ynet עשר יחידות של הפרמיום-SUV הראשון בעולם, אגדת כביש ושטח שנחשבת גם כיום לנחשקת במיוחד.
תג המחיר באנגליה עומד על לא פחות מ-634 אלף שקל לפני מיסים, כמעט פי שניים ממחירו של ריינג' רובר חדש - גדול, מפואר וחזק הרבה יותר.
מדובר במחיר המאפשר לרכוש באנגליה מכוניות על, כמו גם סוללה מכובדת של ריינג' רובר קלאסיק משומשים, אך במצב טוב למדי, אותם ניתן לשפץ בסכום נמוך משמעותית. ההבדל העצום - כאן מדובר במכונית חדשה לחלוטין, בלי בעיות החלודה, החשמל, המתלים ושאר המרכיבים שיגלה בשלב כלשהו כל משפץ של ריינג' קלאסיק.
מחלקת כלי הרכב ההיסטוריים של לנד רובר הוקמה במטרה לספק חלקים מקוריים לכל דגמי החברה בני 10 שנים ויותר, משום שעל פי הערכות, כ-70% מכל הלנד רוברים שיוצרו עדיין נמצאים בשימוש פעיל מה שמראה על איכותם של הג'יפים של החברה. בנוסף, המחלקה אחראית גם על שיקום של דגמים היסטוריים, כמו למשל שחזור סדרה III המקורית של בוב מרלי או שיפוץ של 25 דגמי סדרה I.
כעת מצהירה המחלקה על שחזור 10 יחידות של הריינג' רובר המקורי משנות השבעים (קלאסיק), למצבן המקורי, בדיוק כפי שעזבו את פס הייצור לפני ארבעה עשורים וחצי. מדובר בדגם ה-3 דלתות המקורי (מרכב 5 דלתות הוצג רק ב-1981) המצויד במנוע V8 בנפח 3.5 ליטר עם מאייד (קרבורטור) מתוצרת ביואיק במקור, המפיק 132 כ"ס ו-25.6 קג"מ. הוא משודך לתיבת 4 הילוכים ידנית והנעה כפולה קבועה עם נעילת דיפרנציאל מרכזי.