טובי המומחים בחברות הפרסום מנסים לעלות על הנוסחה - מה יהפוך את הסרטון שלהם לוויראלי? אין ספק שנוסחה מדויקת של סרטון ויראלי תתרום הפוך את איש הפרסום למוערך במיוחד.
שאלנו אנשי פרסום מובילים מה לדעתם הופך סרטון לוויראלי, והתשובות היו מגוונות. יש מי שאמר ילדים חמודים, חתולים מצחיקים, מסר חד קליל וברור והזדהות של הצופה - שתי התשובות האחרונות הן כנראה הכי מדויקות, אולם הן קצת קשות להשגה.
בכל מקרה, זה מה שקרה בסרטון הבא שהפך ויראלי ברשת. בסרטון נראה מפנה אשפה שלקח את המקצוע רחוק מידי, וזעם על נהג מכונית שחסם את דרכו אל פחי האשפה.
הפועל חסם בעשרות פחים את הדרך לנהג המכונית הפרטית, ואחד העוברים ושבים תיעד את עבודתו המרשימה. התוצאה: סרטון ויראלי שזכה לאינספור צפיות בפלטפורמות השונות.