משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' מתחדש בימים אלו בשחקן חיזוק חדש, כאשר איש השיווק והפרסום הוותיק, הלל פרידמן, מצטרף לצוות הניהול הבכיר של המשרד כשותף וכמנהל פיתוח עסקי וקשרי לקוחות.
עד לאחרונה עבד פרידמן במחלקת השיווק והפרסום של עיתון 'המודיע', שם היה שותף בכיר להקמת מערך השיווק של העיתון במשך למעלה מ-17 שנים והוא חתום על שורת יוזמות ופרויקטים.
פרידמן היה נחשב כאחד מהמותגים של העיתון הוותיק ובמסגרת תפקידו רכש ניסיון רב בעבודה מול החברות הגדולות במשק ומול משרדי הפרסום והביא רבים מהם להשקיע, לראשונה, בפרסום ייעודי למגזר החרדי ולממש את הפוטנציאל העסקי הטמון בו.
יו"ר פרסום 'בולטון פוטנציאל' אברהם בריסק אומר כי "אנו מכירים ומוקירים את פועלו של הלל משנותיו הרבות בעיתון 'המודיע' ובטוחים כי ניסיונו הרב ונועם הליכותיו יתרמו למשרד וללקוחותיו. אני רואה בו כשותף טבעי לפעילות המשרד והמשך פיתוחו בעתיד ב"ה".