הלילה (שני) תתוגבר תדירות הרכבות ותעמוד על 10 דקות בין השעות 00:00-20:00 במקום 14.5 דקות, ובין השעות 02:00-00:00 תוסיף סיטיפס רכבות נוספות מעבר לשעות הפעילות בתדירות של כל 12 דקות.
בחג הסוכות תותאם התדירות לביקושים בימי חול המועד כך שהחל מ- 09:00 ועד 20:00 תעמוד תדירות הרכבת על שש דקות בלבד. בשעות הערב, בין 20:00 ל-22:00, תעמוד תדירות על הרכבת על 11.5 דקות במקום 14.5 דקות.
מערך השירות והבקרה נערך לסייע לציבור הנוסעים והמבקרים אף יותר מהרגיל, ובמסגרת זאת יוצבו בקרים ליד המכונות לרכישת כרטיסים בתחנות המרכזיות, שיסייעו לציבור הנוסעים והמבקרים בפעולת הרכישה ככל שיידרש במטרה לזרז את ההליך.
במהלך ימי חג הסוכות תקים סיטיפס בשיתוף עם 'סוכות ירושלים' והעירייה, סוכות גדולות ומקושטות בתחנות המרכזיות לשימוש הציבור.
בנוסף, במסגרת ההיערכות לחגים, יצאה סיטיפס הרכבת הקלה במבצע ניקיון מקיף ויסודי של תחנות הרכבת הקלה לרווחת ציבור הנוסעים והמבקרים בעיר הבירה. המבצע מתקיים בנוסף לניקיון השוטף המתבצע מדי יום ברכבת הקלה ובתחנותיה.
הניקיון שנפרס על תקופה של מספר שבועות צפוי להסתיים לפני חג הסוכות, והוא כולל את 23 התחנות הפרוסות על הקו שאורכו 13.8 ק"מ.
העבודה מתבצעת בלילות כדי לא להפריע לשירות לנוסעים. בכל לילה נעשה ניקוי מעמיק של מספר תחנות וסביבתן, במסגרתו מנקים היטב את הרצפה מכתמים, מבריקים את שמשות התחנות ואת הספסלים המוצבים בהן.
מסקרים הנערכים מעת לעת עולה כי שביעות הרצון של ציבור הנוסעים מהניקיון ברכבת הקלה ובתחנותיה הינה גבוהה מאוד.
מנכ"ל סיטיפס, ירון רביד: "כבכל שנה, נערכנו בהתאם להמוני המבקרים הצפויים להגיע לירושלים במהלך החגים והתאמנו את תדירות הרכבות הקלות לשעות הביקושים כדי להקל על הנוסעים הרבים. סיטיפס עושה מאמצים רבים במטרה לספק לתושבי ירושלים ולמבקרים בה חווית נסיעה מהירה, בטוחה ונוחה. בשם החברה, צוותי הנהגים, הבקרים וכלל העובדים אני מאחל לכל בית ישראל חג שמח ונסיעה טובה".