"זכות היא לי"

ריבלין ודרעי פתחו שנה עם ילדים מיוחדים

נשיא המדינה ראובן ריבלין פתח את שנת הלימודים החרדית בביקור בת"ת 'מאור ישראל' המטפל בתלמידים בעלי לקויות למידה והתרגש: "זכות היא לי, זה מרגש" | צפו בתיעוד (בארץ)

(צילום: יעקב כהן)

נשיא המדינה ראובן ריבלין פתח הבוקר (ראשון) את שנת הלימודים החרדית בביקור בת"ת "מאור ישראל" בשכונת רמות המטפל בתלמידים בעלי לקויות למידה ומשוייך לרשת החינוך התורני בני יוסף של ש"ס.

בביקור השתתפו יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, ראש העיר ניר ברקת וסגנו מחזיק תיק החינוך צביקה כהן ומנכ"ל רשת החינוך חיים ביטון.

מקהלת הילדים של הת"ת קיבלה את פניהם בשירה ולאחר מכן קיבל הנשיא ריבלין סקירה על התלמוד תורה, החומר הלימודי ודרכי הטיפול בילדים המיוחדים.

הנשיא נכנס לכיתה א' ואמר לילדים: "זכות היא לי לפתוח את שנת הלימודים בת"ת שבו לומדים תינוקות של בית רבן".

הנשיא סיפר לילדים שהוא זוכר שבתלמודי התורה בירושלים של לפני 72 שנה היו מורחים את האותיות בדבש על מנת לחוש כמה מתוקה החכמה והידיעה וכמה טוב ללמוד.

"זה מרגש להתחיל שנה חדשה ואני מאחל לכם שנת לימודים פוריה ובהצלחה", סיים הנשיא.

יו"ר ש"ס השר דרעי הודה לנשיא המדינה על הביקור: "אנחנו מודים לנשיא המדינה שכמו כל שנה מכבד אותנו ומקפיד לסייר באחד מהמוסדות של רשת מעין החינוך התורני".

"כפי שאתה רואה", הוסיף השר דרעי, "רשת מעין החינוך דואגת לכל הילדים. מכל הסוגים והגוונים. משקיעים בהם את הנשמה. הצוות נותנים את כל הנשמה למען חינוך ילדי ישראל. וזה הנחת האמיתית לראות את הילדים האלו מקבלים את כל מה שהם צריכים בלי להתחשב בשום דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות