זעקת השבת

היום: ליצמן, גפני ודרעי ייפגשו עם נתניהו

ראשי המפלגות החרדיות, יעקב ליצמן, משה גפני ואריה דרעי, ייפגשו היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ימחו על חילול השבת ויסכמו את פרטי הוועדה המיוחדת שתקום (אקטואליה)

גפני, דרעי וליצמן (צילום: אלכס קולמויסקי, יעקב כהן ויונתן זינדל - פלאש 90)

ראשי המפלגות החרדיות, יהדות התורה וש"ס, ייפגשו היום (שלישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות חילולי השבת הנרחבים שבוצעו בשבת האחרונה בעבודות הרכבת בתל אביב.

בפגישה ישתפו שר הבריאות יעקב ליצמן, ח"כ משה גפני ויו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, שיביעו בפני נתניהו מחאה על חילולי השבת וידרשו את מיגור חילולי השבת מכאן ולהבא בחברות ממשלתיות.

כפי שדווח בהרחבה ב"כיכר השבת", הנציגים החרדים לא ידרשו מראש הממשלה לפטר את שר התחבורה ישראל כץ, בו הם רואים מישהו שהונה אותם באשר לחילולי השבת.

עם זאת, הנציגים החרדים סיכמו עם נתניהו את פרטי הוועדה שתוקם ותכלול נציגות חרדית לצד נציגות משרד ראש הממשלה, אשר נועדה לבחון ולדון בכל מקרה בו תועלה הצעה לעבודה בשבת.

במפלגות החרדיות אומרים כי "לא ייתכן שיבוצעו חילולי שבת בחסות ממשלתית, כאשר הדבר אינו כרוך כלל בשום פיקוח נפש". הם מבהירים כי "מודיע לראש הממשלה כי בלתי אפשרי להמשיך את הנורמה הזו של ביצוע עבודות בשבת קודש ונביע מחאה חריפה על ההונאה הגדולה של שר התחבורה שהביאה לחילול השבת האחרונה באופן חסר תקדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות