המג"בניק חסם את הילדה מלנסוע באופניים. צפו

הארגון השמאלני 'בצלם', התאהב בכותרות הרבות בהן הוא כיכב כשתיעד את החייל היורה אלאור אזריה בחברון, והוא מפרסם היום סרטון מענין נוסף מהעיר רוויית המתח. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |

לוחם שתועד על ידי פעיל ארגון 'בצלם' כשהוא לוקח לילדה פלסטינית את האופניים שלה ומשליך אותם לשיחים, הושעה משירות - כך הודיע היום (שלישי) משמר הגבול.

ילדה פלסטינית בת 8, אנואר בורקאן, שמתגוררת בשכונה בעיר חברון, לא רחוק ממערת המכפלה, יצאה בשבוע שעבר לשחק עם אחיה הקטנים ברחוב. הילדים נכנסו לכביש שלפלסטינים אסור להיכנס אליו והוא מותר לשימוש היהודים בלבד.

הילדים צולמו כשנכנסו לשטח על אופניה. השוטר מתועד כשהוא רץ אל הילדה. היא נבהלת ויורדת מהאופניים, והוא נשמע שואל אותה "מה אתם עושים פה?" והילדה פורצת בבכי.

השוטר צולם כשהוא דורך ברגלו על האופניים ומונע מהילדה הפלסטינית לקחת אותם. כששוטר נוסף מגיע אליה, היא כבר בורחת מהמקום ומותירה את אופניה במקום. השוטרים מרימים את האופניים ומשליכים אותם לשיחים - כשהם כמובן לא יודעים שהם מתועדים כל העת.

תגובת משמר הגבול: "אנו רואים בחומרה את האירוע ומצרים עליו, כל החומר יועבר לבחינת המחלקה לחקירות שוטרים שפתחה בחקירת האירוע. בסיומה של הבדיקה הראשונית הנחה מפקד מג"ב כי הלוחם יושעה מיידית מפעילות מבצעית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות