הרב הראשי בטקס הענקת תארים במכללת ממבחר

טקס הענקת תארים אקדמיים ל-252 בוגרות התקיים בשבוע שעבר במכללת מבחר, בהשתתפות הרב הראשי הגאון הרב דוד לאו, נשיא אוניברסיטת חיפה מר עמוס שפירא, ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט ואישי ציבור נוספים (לימודים, שיווקי)

הרב הראשי בטקס הענקת תארים במכללת מבחר (צילום: יחצ)

זה כבר הפך למסורת. מאות נשים מתכנסות לקבלת תואר אקדמי בחודשי הקיץ. האירוע המרגש מתקיים באולמי קונקורד המפוארים, בהשתתפות רבנים, אישי ציבור הנהלת מבחר ומשפחות הבוגרות.

באירוע השנה הוענקו תארים ל-252 בוגרות תואר ראשון במסלולי עבודה סוציאלית, סיעוד וריפוי בעיסוק ותארים שניים במסלולי פסיכודרמה, עבודה סוציאלית, ייעוץ חינוכי וסיעוד.

הרב הראשי הגאון הרב דוד לאו נשא את הנאום המרכזי ואמר כי "העבודה שלכן היא בגדר הצלת נפשות. לא אחת אני נתקל במהלך עבודתי בבית הדין בעדויות כאלה ואחרות של נשים מהמקצועות הטיפוליים. אני רואה את האכפתיות והמסירות שלכן, את הדאגה הכנה לשלום הבאים בבית הדין. אתן נדרשות להתמסר לעבודה הקדושה של טיפול בזקוקים לעזרה, בדומה להתמסרות של יהושוע לתורתו של משה רבינו ע"ה. רק התמסרות כזו תהיה בבחינת "נוצר תאנה יאכל פריה" ותצליח להניב פירות ראויים וטובים בנפשות המטופלים".

מר עמוס שפירא, נשיא אוניברסיטת חיפה נפרד מצוות מבחר ואמר כי "זה הטקס האחרון בו אני אשתתף כנשיא אוני' חיפה. אני עומד לפרוש מתפקידי ושמח על שיתוף הפעולה הפורה שנוצר עם מכללת מבחר במהלך השנים האחרונות. אין לי ספק כי הקיטוב הקיים בחברה הישראלית יצטמצם משמעותית בעקבות העבודה הנעשית במכללת מבחר להנגשת לימודי מקצוע לבני ובנות הציבור החרדי"

הרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק ציין בדבריו את שיתוף הפעולה בין מכללת מבחר לעירייה הן בהשמת בוגרות במחלקת הרווחה בעירייה והן בביצוע סטאז' של תלמידים ותלמידות במחלקות השונות בעירייה. הרב זייברט הוסיף ואמר כי "העבודה שלכן היא להושיט יד לאלו הזקוקים לעזרה, לאלו שצריך לקדם. אני סמוך ובטוח כי הכלים שקיבלתם פה במכללת מבחר יאפשרו לכן לעשות את עבודתכן נאמנה"

את הטקס הנחתה מנהלת מסלולי הנשים במכללת מבחר, גב' ברכה גוטרמן. בטקס נשאו דברים גם הרב מאיר יעקובוביץ', מנכ"ל מבחר , עו"ד אריאל פוס בנו של מייסד המכללה ונציגת הבוגרות. בטקס הוענקו מלגות לבוגרות מצטיינות בכל מסלולי הלימוד מטעם משפחת פוס.

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות