כך חולצה שרה ארדיטי מתוך השטפונות במרילנד. צפו

לא רק תושבת העיר שנתקעה עם רכבה בלב השטפונות - גם שאר אזרחי מרילנד לא פגשו מעודם בעוצמה שכזו שהרסה את כל שנקרה בדרכה. שני הרוגים גבתה הסופה, אבל שרה ארדיטי ניצלה (מעניין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |

דבר כזה עוד לא ראו תושבי העיר מליקוט במדינת מרילנד שבארה"ב: מים שטפו את רחובות העיר אמש (שני), גרמו לנזק רב וגם לנפגעים. בתים רבים נהרסו בזרם שהכה את העיר בעוצמה כמוה לא ראו כבר יותר מ-50 שנה. בעיר דיווחו כי במשך שעתיים בלבד ירדה בעיר כמות גשמים זהה לכמות הגשמים שיורדים בדרך כלל בחודש שלם. עשרות בני אדם נפצעו בשטפונות, ועבור ילד ואישה נוספת הסוף היה גרוע במיוחד: גופותיהם נמצאו בנהר פטפאסקו הסמוך.

אחת מתושבות העיר תיעדה את הרגעים הדרמטיים בהם אדם הצליח להציל אישה שרכבה נלכד בשיטפון - כך זה נראה: השיטפונות תפסו בעלת חנות אופנה בשם שרה ארדיטי, שראתה מדלת החנות מכוניות צפות בזרם: כמה מהעוברים ושבים ברחוב מצאו מחסה בחנות, הביטו החוצה וראו אישה לכודה ברכב שנסחף בשטפונות.

בשלב זה, בעל חנות צעצועים בשם ג'ייסון ברנס, קרא לכולם ליצור שרשרת אנושית ולחלץ את האישה. בעלת החנות תיעדה את היוזמה בטלפון הנייד שלה: ברנס יצא החוצה בלב הסערה. למרות שמעד לרגע והיה נראה כי הוא נשטף בזרם, הוא שב למקום עם עוד שלושה אנשים, ויצר שרשרת אנושית. לאחר מכן הוא הצליח לשכנע את האישה ברכב לצאת החוצה, נפל שוב לתוך הזרם, קם והעביר את האישה למחסה סמוך. לאחר שחולצה, פרסמה שרה את התיעוד מהאירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות