המתקפה נמשכת

הליכוד: "בנט חופר מנהרות עם האח לפיד"

במפלגת 'הליכוד' ממשיכים את המתקפה נגד 'הבית היהודי' והשר נפתלי בנט ואומרים כי הוא "חופר מנהרות יחד עם האח יאיר לפיד". השר כחלון: "צריך להוציא את הממשלה הזו לחופש" (פוליטי, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט. ארכיון (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

במפלגת 'הליכוד' ממשיכים את המתקפה נגד 'הבית היהודי' והשר נפתלי בנט ואומרים כי הוא "חופר מנהרות יחד עם האח יאיר לפיד".

בהודעה רשמית של הליכוד שנמסרה בצהריים (שני) נאמר: "בנט בפאניקה כי הוא יודע את האמת. מי שנבחר בקולות הימין משמר את מורשתו של דרוויש בבתי הספר של ילדי ישראל ונאבק בכל דרך לשמר את ההגמוניה של השמאל בתקשורת".

"בנט כבר מזמן לא בתוך הנגמ"ש, יחד עם האח לפיד הוא כל הזמן חופר מנהרות מתחת לשלטון הליכוד", הוסיפו בליכוד.

במפלגת השלטון הוסיפו עקיצה: "מי שהתגייס לטובת האינטרסים של נוני מוזס לסגור את "ישראל היום" כדי לזכות בעוד כותרת מחמיאה ב"ידיעות" ועוד ליטוף ב-Ynet, אינו דואג לתקשורת חופשית".

הודעת הליכוד מגיעה כתגובה למתקפה של 'הבית היהודי' נגדם מהבוקר: "נתניהו שוב יורה בתוך הנגמ"ש. כמו שירה בנגמש כשהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף, כמו שירה בנגמש כששחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, כשהקפיא בניה, כשנכנע לחמאס וכמו שהכריז על הקמת פלסטין בבר אילן, וכאשר הוא סופר כיפות של כתבים דתיים בתקשורת".

"והכי מגוחך, שהוא יורה בנגמש כדי להכניס לתוכו את בוז'י, שפיר, מיכאלי ויוסי יונה. רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי ("היכנו מתחת לאלונקה") ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות", הכריזו ב'בית היהודי'.

כזכור, הסערה החדשה הגיעה בעקבות המאבק על תאגיד השידור הציבורי והסערה במהלך ישיבת הממשלה.

שר האוצר, משה כחלון, התייחס לסערה בממשלה ואמר בראיון ל"גלי צה"ל" כי "צריך להוציא את הממשלה הזו לחופש. להוציא אותם דחוף מאוד לחופש, לפני אשפוז. את כל הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות