השפלה פומבית

בוז לבוז'י: כך התקבל יו"ר העבודה בוועידת מפלגתו

יצחק הרצוג, יו"ר מפלגת העבודה, מודע כבר זמן רב לביקורת הקשה שמופנית כלפיו מתוככי מפלגתו, אך לא העלה על דעתו שזה יגיע לטונים כה צורמים ושכך הוא יתקבל בוועידה שתכריע את גורלו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |

ועידת מפלגת העבודה שהתכנסה היום (ראשון) בתל אביב קיבלה את יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג, בקריאות בוז רמות. מטרת כינוס הוועידה - להגיע להסכמה על מועד לבחירות לראשות המפלגה. פעילים אחרים בחרו בקריאה "בוז'י הביתה!". הרצוג עמנה להם: "קראו לי כלב וזה לא עזר. אני לא הולך לשום מקום. זה הבית שלנו ואנחנו נשמור על הבית הזה ונשמור עליו ממסיתים, מדיחים מפוצצים".

"זה הבית שלי וכאן נולדתי", ניסה הרצוג להשתיק את הקריאות. "כאן התבגרתי וכאן בסופו של דבר מי שעושה את הרעש גורם נזק לעמדה שלו. במפלגה צריך לדעת לכבד". הוא הוסיף, ש"נלמד אותכם לקח. זוהי תרבות 'לה פמיליה'. מי שלא רוצה, יש דלת מימין ודלת משמאל".

(צילום: Tomer Neuberg / FLASH90)

לאחר דברי הרצוג ודברי מזכ"ל המפלגה ח"כ חיליק בר, נקטעו הנאומים - בשל הקריאות הרמות - והחלה ההצבעה. בשיחה עם עיתונאים במקום אמר הרצוג: "צפינו מראש שיהיה ניסיון לפוצץ את הוועידה והתארגנו על זה. רצו לפגוע בי - מי שניסה, אני אומר לו שזה לא יילך להם. סיכמתי עם חיליק שהוא יוביל תהליך של סילוק של כל מי שניסה היום לפוצץ את הוועידה ונהג באלימות".

במענה לשאלה האם ח"כ יחימוביץ עמדה מאחורי הקריאות, הוא השיב: "יש לי טענות קשות מאוד כלפי ההתנהלות של שלי בנושא הזה, כי הקו המתלהם שלה ושל אראל מרגלית גורם לאנשים לשבור מסכמות בהתנהלות תוך מפלגתית".

כזכור, ברקע קיום הוועידה - מאבקי כוחות בין היו"ר המכהן הרצוג, המבקש לקיים את הבחירות באמצע השנה הבאה, לבין חברי הכנסת שלי יחימוביץ' ואראל מרגלית, שדורשים לקיימן עד לסוף שנת 2016. הערב יצביעו על כך צירי המפלגה בהצבעה חשאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות