צפו בווידאו

כשהרב לאו הציע לראשל"צ לתת 32 כאפות לשטייניץ

במהלך השבעת דייני בית הדין הגדול, סיפר שטייניץ כי אם מרן הרב עובדיה היה חי הוא היה מקבל 32 סטירות חיבה. בתגובה, הרב לאו הציע לראשון לציון לתת לו את אותן סטירות חיבה • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |

במהלך השבעת תשעת הדיינים החדשים לבית הדין הגדול שהתקיים אמש (ראשון) בבית הנשיא בירושלים נרשם רגע מחויך כאשר יו"ר הוועדה השר יובל שטייניץ ספר כי אחד מאנשי ש"ס אמר לו שאם מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל היה חי הוא היה נותן לו מספר רב של 'סטירות חיבה' על מינוי הדיינים.

בתגובה, הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו הציע שהראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ימלא את מקום אביו.

שטייניץ סיפר לנוכחים: "חבר מש"ס אמר לי שמצווה גדולה היא למנות דיינים. מאחר והיה לי זכות להכיר וקצת להתיידד עם זכרו לברכה, הרב - באמת הדגול - עובדיה יוסף, אביך ז"ל, אמר לי אותו חבר מש"ס: 'הרב עובדיה יוסף היה נותן 'סטירות חיבה', אמר לי 'אילו הרב יוסף היה חי עמנו היום היית חוטף 32 סטירות, 22 על בתי הדן האזורי ועשה על בית הדין הגדול".

הקהל הגיב במחיאת כפיים, הרב הראשי הגר"ד לאו העיר בחיוך: "הרב יצחק, כבודו יתן לו.." הרב יוסף חייך והגיב: "כבודו ילך". הרב לאו העיר שוב לשטייניץ שאולי הראשל"צ יעניק לו את 32 סטירות החיבה וזה השיב: "לא, זה כל רב והנוהג שלו. הרב יוסף הצעיר נראה לי הוא מביע ההערכה בדרכים אחרות. הוא יגיע למעלת האבא וגם הוא יתחיל עם סטירות".

צפו בווידאו המשעשע מבית הנשיא

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות