ניסיון פיגוע: מחבלת שלפה סכין ונורתה במקום. אין נפגעים

מחבלת ניסתה לדקור חייל באזור כביש 5 בשומרון, אך הוא הצליח לירות לעברה ופצע אותה אנושות. היא לא הצליחה לבצע את זממה: אין נפגעים ישראלים בארוע, המחבלת פונתה לבלינסון (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |

מחבלת ניסתה הערב (שלישי) לדקור חייל סמוך לצומת גיתי-אבישר, באזור כביש 5 בשומרון, אך זה הצליח לכוון לעברה את נשקו, לירות לעברה באופן מיידי ולנטרלה.

מדיווחים ראשוניים עולה, כי אין נפגעים ישראלים, והמחבלת נפצעה מהירי המיידי לעברה ומצבה מוגד אנוש. היא פונתה לבית החולים בלינסון בפתח תקוה, שם ינסו הרופאים להציל את חייה.

כזכור, רק ביום חמישי האחרון נדקרה למוות הלל יפה אריאל הי"ד בת ה-13 בעת שישנה בחדרה, בשכונת גבעת החרסינה שבקריית ארבע. המחבל הפלסטיני חדר ליישוב בטיפוס על הגדר, נכנס לבית משפחת אריאל, נעל את הדלת ודקר אותה. המחבל פצע יהודי נוסף, שוקי גלבוע, מחברי כיתת הכוננות, שאיבד את עינו במהלך ההסתערות עליו, בסופה חוסל.

באותו יום פצע מחבל נוסף שני בני אדם בנתניה: הרב צבי אורלנצ'יק נפצע באורח בינוני ואישה כבת 62 נפצעה קל לאחר שהמחבל, בן 46 מהכפר שוויכה שליד טול כרם, דקר אותם ברחוב שוהם הסמוך לשוק. המחבל נורה בזירה.

למחרת, ניסתה מחבלת לדקור שטרי מג"ב המוצבים בעמדת "חסם צלבנית" באזור מערת המכפלה בחברון. היא נורתה ונפגעה. איש מהשוטרים לא נפגע. ממג"ב נמסר כי המחבלת הגיעה חמושה בסכין לעמדת לוחמי משמר הגבול באחת הכניסות למערת המכפלה, ולפתע שלפה את הסכין וניסתה לדקור את אחד הלוחמים. לוחם נוסף שהיה במקום ירה בה למוות. בהמשך התברר כי המחבלת היא בת משפחתו של המחבל מוחמד טראירה שרצח את הלל יפה אריאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות