דירוג המותגים השנתי המדרג את 100 המותגים המובילים בעולם קובע, כי גוגל הוא שוב המותג החזק בעולם, אחרי ששווי המותג שלו זינק בשנה האחרונה ב-29% בשנה האחרונה. לגוגל זו פעם שניה למצוא עצמה בראש דירוג המותגים. בשנה שעברה היתה זו חברת אפל.
229 מיליארד דולר, זהו שווי המותג 'גוגל' בדירוג הנוכחי. שווי של אפל, לעומת זאת, הוא 228 מיליארד דולר, ירידה של 8% אחוזים משנה שעברה.
מיקרוסופט שומרת על המקום השלישי בדירוג ושוויה הוא 122 מיליארד דולר, ואחריה AT&T. עוד חברות היי-טק שנכללו בעשרת המותגים המובילים הם: פייסבוק (דורגה במקום החמישי עם שווי של 102 מיליארד דולר, זינוק של 44% ביחס לשנה שעברה), אמזון (דורגה במקום השביעי אחרי זינוק בשיעור דומה בשווי המותג), ויבמ (מקום העשירי בשנה הקודמת).
כמו כן, קוקה קולה , ששמרה באופן קבוע על מקום בעשיריה הפותחת של הדירוג מאז הצגתו בפעם הראשונה בשנת 2006, יורדת למקום ה-13 עם ירידה של 4% בשווי המותג, ומקדונלד'ס נשארת במקום התשיעי, כמו בשנה שחלפה, עם עליה בשווי המותג שלה בשיעור של 6%.