הרצוג: אם הבית היהודי תצא מהממשלה - נשקול מחדש

המשא ומתן יחודש? יו"ר "המחנה הציוני" ח"כ יצחק הרצוג אמר באירוע שבתרבות במודיעין כי במידה ונתניהו יוציא את הבית היהודי מהממשלה "נתכנס ונשקול את הדברים". גם יחימוביץ נשמעה בסוף השבוע פחות נחרצת (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הרצוג (Tomer Neuberg/Flash90)

המשא ומתן יחודש? יו"ר "המחנה הציוני" ח"כ יצחק הרצוג אמר באירוע שבתרבות במודיעין כי במידה ונתניהו יוציא את הבית היהודי מהממשלה "נתכנס ונשקול את הדברים".

במקביל, גם חברת הכנסת שלי יחימוביץ שתקפה את המשא ומתן בין הרצוג ונתניהו, אמרה כי "אם יהיה מהלך מדיני מעשי, לא בדיבורים, הסיפור הפוליטי יכול להיפתח מחדש". לדבריה של יחימוביץ בשבתרבות בתל אביב: "אני מתחייבת שבכל הזדמנות לדרמה אמיתית אדאג שלא נחמיץ אותה".

בעקבות הדיווחים על אפשרות לחידוש המשא ומתן, שבו ותקפו גורמים במחנה הציוני את יצחק הרצוג. ח"כ אראל מרגלית אמר כי "בקצב הזה מפלגת העבודה תהפוך מאלטרנטיבה לליכוד לאלטרנטיבה לעלה ירוק, גם בגודלה בסקרים וגם בהזיה שאנחנו חיים בה".

לדברי מרגלית: "נתניהו הקים את הממשלה הקיצונית ביותר בתולדות המדינה ובמקום להפיל אותו, אנחנו מחכים בחוץ בגשם שיתן לנו להיכנס בתמורה שיזרוק לנו כמה מילים על שלום ויוזמות אזוריות".

ח"כ מיקי רוזנטל אמר כי "הצהרות נתניהו וליברמן הן לא יותר מפיתיון לדוג את הרצוג. ראש הממשלה חייב עלה תאנה לקראת הצונאמי המדיני שצפוי לישראל. 'מתקפת השלום' הזו תוביל דווקא להסלמה. אין בכוונתו של נתניהו לוותר בשום סוגיה, הוא לא בנוי למהלך היסטורי מכונן. קולות השלום שמשמיע, כאילו התמתן, הם הצגה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות