פרשת דרעי

דיווח: חוקרי להב 433 נערכים לחקירת דרעי באזהרה

חוקרי להב 433 נערכים לחקור באזהרה בקרוב את יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי ומגבשים את התשתית הראייתית עמה הוא יעומת בחקירתו, כך מדווח הבוקר העיתון 'ישראל היום' (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כחודש לאחר החלטת היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית, חוקרי להב 433 נערכים לחקור באזהרה בקרוב את יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, כך מדווח העיתון 'ישראל היום'.

על פי הדיווח בעיתון, בשבועות האחרונים משלימים החוקרים את איסוף התשתית הראייתית נגד דרעי, אשר עמה יעומת בחקירתו. "לאחרונה נפוצו גם פרסומים על כך שבידי המשטרה עדי מדינה בפרשה, אולם על החקירה ועל ספיחיה מוטל עדיין צו איסור פרסום", דווח.

השבוע דיווח העיתונאי ברוך קרא בחדשות 10, החשדות נגד השר הבכיר לא נוגעים רק לנכסי הנדל"ן שפורסמו לאחרונה בכלי התקשורת, אלא גם לעבירות כספיות שעל פי החשד בוצעו בתקופה בה הוא שימש כנציג ציבור. יצוין כי עד כה דרעי לא זומן לחקירה, אך אחיו עו"ד שלמה (מומו) דרעי נחקר באזהרה שלושה פעמים.

דרעי ממשיך בסדר יומו הרגיל במשרד הפנים ובסביבתו אומרים כי אין שום שינוי בלוח הזמנים של השר.

כזכור, דרעי עצמו טען כי אינו יודע על מה החקירה. בפעמים בהם התייחס לחקירה המשטרתית אמר: "אהיה מוכן לענות לכל שאלה מכל גוף של גורמי אכיפת החוק ואני חוזר על זה כאן שוב. אין לי ספק שגורמי אכיפת החוק פועלים ביושר ובנאמנות, עושים את עבודתם ובודקים כל דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות