סערה בעקבות החיסול

משפחת החייל החשוד ברצח מחבל: נשאר רק להוציא אותו להורג

משפחתו של החייל החשוד ברצח מחבל מנוטרל כינסה מסיבת עיתונאים ותקפה את התגייסות המערכת הצבאית נגדו. "למה אתם גוזרים את דינו במשפט שדה?" אמרה אחות החייל בדמעות (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (Wissam Hashlamon/Flash90)

משפחתו של החייל החשוד ברצח מחבל מנוטרל כינסה בסוף השבוע מסיבת עיתונאים ומתחה ביקורת על המתקפה נגדו: "אני עומדת מולכם ומתחננת - תעצרו לרגע. אני מתחננת בפני הרמכ"ל ודובר צה"ל - למה אתם גוזרים את דינו במשפט שדה?", אמרה אחותו של החייל בבית המשפחה ברמלה.

בפוסט שפרסמה אחותו של החייל ברשת הפייסבוק במהלך סוף השבוע היא מתחה ביקורת על התגייסות המערכת הצבאית נגד אחיה: "אחי הקטן ירה במחבל שבא עם סכין לרצוח כוח צה"ל בחברון ופתאום אחי הקטן חשוד ברצח. כלומר, המערכת מאשימה את אחי החייל ברצח של מחבל שבא לרצוח. אני לא בטוחה שאתם קולטים את האבסורד. אנחנו, המשפחה האוהבת, מזועזעים".

רגע הירי (צילום: עימאד אבו שמסייה, "בצלם")

"אחי הקטן לא ציפה לקבל צל"ש על הריגת המחבל, הוא כן ציפה להליך הוגן ואנחנו ציפינו לתמיכה מינימלית של המערכת. אנחנו מרגישים שאת הסכין שהמחבל שמט על הכביש בחברון, המערכת תקעה לאחי הקטן בגב - אף טלפון מגורם רשמי, צבאי או ממשלתי, אף ביקור, אף תדרוך, אף שיחה".

סרטון חדש מזירת הירי (צילום: חברים לשעת צרה - מתוך ynet)

"אני קוראת למערכת להתעשת - אל תפקירו אותנו. הרוח הישראלית צריכה להנחות גם את אלה שמיהרו לתלות את אחי בכיכר העיר, בעיקר את מי שעומד בראש המערכת הביטחונית, שבעצמו ידע לחסל מחבל בידיים, כי הוא ידע שמדובר ברוצח שמתכוון לרצוח ישראלים. אתה, אדוני שר הביטחון, שמיהרת לצלם סרטון ובו כתב אישום מוסרי נגד אחי, צר לי אבל זה היה מאוד לא מוסרי. אני מקווה שיהיה בך העוז לתקן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות