חוגגים פורים מהודו ועד כוש, גם בארגנטינה

בכל רחבי העולם היהודי ציינו את חג הפורים בשמחה, קריאת מגילה ושאר מצוות החג. צפו בתיעוד מיוחד מחגיגות הפורים בבואנוס איירס (פורים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בכל רחבי העולם היהודי ציינו היום (חמישי) את חג הפורים בשמחה, קריאת מגילה ושאר מצוות החג. גם בדרום אמריקה ובארגנטינה התאספו בשעת צהרים מאות סטודנטים יהודיים בבואנוס איירס לקריאת מגילה ולסעודת ענק במסגרת הפעילות של "מנורה" לחיזוק הזהות היהודית בארגנטינה.

הרב הראשי לקהילה הספרדית בארגנטינה ונשיא מנורה הגאון רבי יצחק סקה שאירח את הסטודנטים, מסר שיחה וביקש לחזק את ידי יהודי בריסל בשעתם הקשה ואת יהודי ארץ ישראל לאור המצב הבטחוני בו עם ישראל שרוי בתקופה האחרונה.

"עם ישראל עבר תקופות קשות לאורך ההיסטוריה אולם "שומר ישראל, שמר שארית ישראל" ואנו עדים בכל רחבי העולם להמשך קיומו של עם ישראל ולהמשך קיום המסורת היהודית בכל רחבי תבל" אמר הרב.

"גם אנו, כמו שאר יהודי העולם, מכאן בארגנטינה מחזקים את יהודי העולם, כולנו יחד בערבות הדדית, גם בימי שמחה וגם חלילה בימי עצב, ואנו מתפללים כל יום לשלום יהודי העולם כולו, ונקווה ששמחת הפורים תשפיע על כל ימות השנה, שנראה רק שמחות, בארגנטינה ובבריסל, בארה"ב בצרפת ובארץ ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות